DESCOBRINT L’EDUCACIÓ INSPIRADORA A DINAMARCA: UNA EXPERIÈNCIA ERASMUS + AMB MINDS

Estem encantats de compartir amb vosaltres una experiència educativa única i enriquidora que ha tingut lloc gràcies al programa Erasmus+. La nostra estimada mestra d'infantil, Nuria García, ha tingut l'oportunitat de participar en la formació del consorci MINDS a Copenhaguen, Dinamarca. Acompanyeu-nos en aquest emocionant viatge cap a l'educació inspiradora.

Descobrint l'escola Sejlhuset a Klynge
Durant la seva estada a Dinamarca, la nostra mestra Nuria García va tenir l'oportunitat única de visitar l'escola Sejlhuset a Klynge. Aquesta escola innovadora ofereix una oportunitat excepcional als nens i nenes que viuen al centre de la ciutat d'aprendre a l'aire lliure. Cada dia, els estudiants recorren uns 50 km en autobús fins a arribar a un autèntic paradís natural a la localitat de Lynge. Allà, l'aprenentatge es converteix en una aventura descobridora. Ressalta la importància de la naturalesa com a font d'aprenentatge, on el joc i el moviment lliure són els mitjans per a desenvolupar competències i autonomia. Amb un entorn basat en la confiança, la calma i les paraules amables, aquesta experiència ha estat veritablement enriquidora per a la nostra mestra.

Una experiència transformadora
La participació de la nostra estimada mestra Nuria García en aquesta mobilitat Erasmus+ ha estat una experiència transformadora. Ha pogut presenciar de primera mà com l'educació a Dinamarca pot ser inspiradora i diferent. L'èmfasi posat en l'aprenentatge a l'aire lliure i la connexió amb la natura ha despertat una nova perspectiva en la nostra mestra, que ara té idees fresques i noves estratègies per a aplicar en l'aula. L'aprenentatge descobridor, la confiança en els estudiants i l'atmosfera pacífica són elements que ha après i vol compartir amb tots nosaltres.

Un futur prometedor per a l'educació
Aquesta experiència amb el programa Erasmus+ ha demostrat que l'educació pot prendre formes sorprenents i inspiradores. Estem emocionats per aprofitar les lliçons apreses per la nostra mestra Nuria García i aplicar-les en el nostre col·legi. Amb la naturalesa com a mestra i la confiança com a guia, estem segurs que obrim les portes a un futur prometedor per a l'educació dels nostres estudiants.

La mobilitat Erasmus+ de la nostra estimada mestra d'infantil, Nuria García, a Dinamarca ha estat una experiència transformadora i enriquidora. A través de la seva visita a l'escola Sejlhuset, ha pogut presenciar com l'aprenentatge a l'aire lliure i la naturalesa es converteixen en fonts d'inspiració i creixement per als estudiants. Estem emocionats de veure com aquesta experiència influirà en l'educació del nostre col·legi i com continuarem cercant noves oportunitats per a estimular l'aprenentatge inspirador. El futur de l'educació és emocionant i ple de possibilitats, i som afortunats de ser part d'aquesta evolució.

El proyecto "PROGRAMA ERASMUS +" está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta publicación en la web es responsabilidad exclusiva delCEIP MARE DE DÉU DEL PILAR y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.