PARTICIPACIÓN EN EL PROGRAMA ERASMUS +

MINDS (568 × 206 px)
logo EU
logo CEFIRE
Durant tot aquest curs el nostre centre ha participat al projecte MINDS Erasmus+ que consisteix en un programa d’intercanvi de pràctiques educatives entre professors europeus. Que preten propiciar el coneixement e intercambio d' experiències educatives.
 Al llarg del curs 5 mestres han viajat per tota europa amb l’objectiu d’aprendre tècniques educatives per tal de millorar la seua tasca diària.
Loli, una de les mestres d’ infantil, va participar el mes d octubre en la mobilitat de Turquía, per poder Fer una observació de com es treballa la inclusió.
En novembre,
Mar Casares, altra mestra d' infantil estigué en a la mobilitat de Bolònia, fent una formació al Centre Remida i visitant algunes escoles de metodologia Regiana.
Mariam, mestra de primaria, va anar a a Atenes a conéixer de prop la metodologia STEAM i el projecte eTwining.
En abril, Rubén, mestre d'E.F va fer la mobilitat a Viena, on va conéixer i experimentar la metodologia PIKLER, basada en la autonomia de l'infant al voltant del joc.
I finalment al mes de maig, Nuria García d'educació infantil, va viatjar fins a Copenhague per a fer una immersió a les escoles bosc, on la naturalesa és la protagonista del procés d'ensenyament -aprenentatge i l'autonomia dels infants cobra un paper fonamental.

El proyecto "PROGRAMA ERASMUS + 2021-2027 " está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta publicación en la web es responsabilidad exclusiva delCEIP MARE DE DÉU DEL PILAR y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.