Guia per a l’atenció de l’alumnat amb altes capacitats 💡🚀Aquesta guia ofereix orientacions i estratègies per comprendre i donar resposta a les necessitats educatives de l’alumnat amb altes capacitats. Un recurs per potenciar el seu talent, garantir una educació adequada i fomentar el seu desenvolupament personal i acadèmic. 🎯📚
Últims articles publicats
Una guia per a la comuitat educativa. Aquesta guia ofereix orientacions i criteris d’intervenció per a atendre l’alumnat amb dificultats en el llenguatge i la comunicació. Està dirigida tant a docents com a professionals de l’educació i les famílies, amb l’objectiu de facilitar estratègies inclusives que afavorisquen el desenvolupament lingüístic i comunicatiu.
Guia d’atenció a l’alumnat amb TDAH en CFGM 📘✨Aquesta guia ofereix orientacions i criteris d’intervenció per atendre l’alumnat amb trastorn per dèficit d’atenció i hiperactivitat (TDAH) en els Cicles Formatius de Grau Mitjà. Amb un enfocament inclusiu, busca garantir la continuïtat educativa i facilitar tant l’accés a estudis superiors com la inserció laboral. 🔍🎓
Guia TEA per a famílies i comunitat educativa 🧩💙Aquesta guia proporciona orientacions clares i pràctiques per acompanyar l’alumnat amb trastorn de l’espectre autista (TEA) en l’àmbit escolar i familiar. Un recurs per fomentar la inclusió, comprendre les seues necessitats i facilitar estratègies de suport efectives tant a casa com a l’escola. 🤝📖
● Reial decret 157/2022, d’1 de març, pel qual s’estableix l’ordenació i les ensenyances mínimes de l’Educació Primària. Es detalla des de l’article 25 al 29 els documents oficials d’avaluació. https://www.boe.es/buscar/act.php?id=BOE-A-2022-3296 ● Decret 106/2022, de 5 d’agost, del Consell, d’ordenació i currículum de l’etapa d’Educació Primària. Estableix en els annexos VI, IX, X, XI i ... Llegiu més
📜 DECRET 100/2022, de 29 de juliol, del Consell, pel qual s’estableix l’ordenació i el currículum d’Educació Infantil. 📖 📌 Capítol IV: Avaluació📝 Articles 24 al 30 regulen el procés d’avaluació en aquesta etapa educativa, destacant la importància d’un seguiment continu, global i formatiu 🌱📊 per a garantir el desenvolupament integral de l’alumnat. https://dogv.gva.es/datos/2022/08/10/pdf/2022_7571.pdf
📌 ORDRE 20/2019, de 30 d’abril, de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es regula l’organització de la resposta educativa per a la inclusió de l’alumnat en els centres docents sostinguts amb fons públics del sistema educatiu valencià. https://dogv.gva.es/datos/2019/05/03/pdf/2019_4442.pdf 📌 ORDRE 10/2023, de 22 de maig, de la Conselleria d’Educació, Cultura ... Llegiu més

