Blog 6é | VALENCIÀ. Situació d’Aprenentatge 2

![]() ![]() | “Llegim junts” 15′ de lectura diària: Somni d’una nit d’estiu de William Shakespeare. Treball de la comprensió comentant les idees principals i escrivint resums del que hem comprés. |
![]() ![]() | El sentit literal i el sentit figurat. Pàg 25 i 78 Definim els conceptes a la llibreta amb les nostres paraules. Realitzem les activitats proposades. VIDEO EXEMPLES FITXA 1 |
![]() ![]() | Els connectors: les preposicions i les conjuncions. Pàg 76 Definim els conceptes a la llibreta amb les nostres paraules. Realitzem les activitats proposades. VIDEO PRACTIQUEM TOTS/ES Activitats 1 i 2 pàg 76 |
![]() ![]() | Els diftongs i els hiats. Pàg 31 i 73 Definim les normes ortogràfiques treballades a la llibreta amb les nostres paraules. Realitzem i corregim dictats. Realitzem les activitats proposades. 👀 VIDEO 🦜 RESUM |
![]() ![]() | “Tertúlia Literària Dialògica” Somni d’una nit d’estiu de William Shakespeare CAPÍTOL: PRÒXIMAMENT |
![]() ![]() | TASCA 1 Escrivim textos lliures tenint en compte les normes gramaticals, lèxiques i ortogràfiques treballades. |
![]() ![]() | TASCA 2 Realitzem expressions orals (xerradetes) a partir de temàtiques relacionades amb la lectura, amb temàtiques voluntàries o investigacions científiques. PROPOSTA PREGUNTA CIENTÍFICA: Com ha canviat la nostra vida la tecnologia? (SDA2 CIÈNCIES) |


















