TASK: After an online meeting with our project teachers to establish e-safety rules, my students designed avatars using Picrew to represent themselves. TASK PLANNING: Our students chose from several apps (AvatarMaker, Picrew, Vidnoz, etc.) and decided to use Picrew to create their avatars. We’re organizing a challenge with 2ESO students, where we’ll co-vote and publish ... Llegiu més
Contingut destacat
Últims articles publicats
A new project for a new school year! Green Digital Citizen – Today, Tomorrow, Always We’re so lucky to have our amazing coordinators, Iva & Bilge, and an incredible team of passionate, collaborative teachers. 💛Excited to work together again — here’s to an awesome year for our students! 🚀📚
MATERIAL TREBALL EXPERIMENTAL 2BATX FQ DEL CURS 25-26 F6 PROJECTE CÀMARA DE BOIRA: CERCA D’INFORMACIÓ PRÈVIA https://www.fundacionaquae.org/como-hacer-una-camara-de-niebla-casera Més enllaços per investigar la càmara de boira https://ific.uv.es/~martinee/LabFNyP-UV/CamaraNieblaDifusion-2011-20-11.pdf https://mural.uv.es/ferhue/4o/fnp/labfnp_p3.pdf http://webgamma.ific.uv.es/gamma/wp-content/uploads/2014/05/Camara_niebla_poster.pdf https://fq.iespm.es/documentos/lecturas/04_camara_niebla.pdf Q1-1 PREPARAR DISSOLUCIONS https://zonavideo.upc.edu/video/6159e3f3021080169951e8fb https://zonavideo.upc.edu/video/6159e3f8021080169951e900 Q4 BOMBA DE BUIT Q1-2 CALORIMETRIES
MATERIAL 2ESO FÍSICA I QUÍMICA DEL CURS 25-26 FACTORS DE CONVERSIÓ LABORATORI DE DENSITATS https://www.educaplus.org/game/laboratorio-de-densidad
MATERIAL 2BATX QUÍMICA DEL CURS 25-26 CARACTERÍSTIQUES DE L’EXAMEN PAU Enllaços per ampliar: PAU RESOLTS https://bertoblog.com/contenidos/selectividad/quimica Q0 FORMULACIÓ https://fisquiweb.es/Formulacion/RSEQ/2-NormasIUPAC.pdf https://fisquiweb.es/Apuntes/Formulacion/formulacionRSEQ.htm https://fisquiweb.es/Formulacion/RSEQ/6-DocumentoFinal-Todo.pdf Q2-1 ENLLAÇ https://grupo.us.es/derematerialia/estructuras-cristalinas/cubico-2 https://grupo.us.es/derematerialia/estructuras-cristalinas/cubica-centrada-en-el-interior-cci
En l’última sessió del curs els grups exposen les propostes de laboratori elaborades amb ajuda d’IA i en acabar, llancem dos coets d’aigua amb diferents quantitats d’aigua, quin haurà volat més temps?
En la quarta sessió de curs, veiem com aplicar la IA a les nostres pràctiques de laboratori i SA contextualitzades. Els i les assistents es preparen per a la defensa de demà.
Enhorabona a tots els que heu participat en les Olimpíades de Física d’aquest any, espere que el proper any quan ja sigueu universitaris/es us serveixi tot el que hem vist junt. Comença el viatge!













