Aquest any hem començat el curs amb una gimcana sobre les etapes de la història, fil conductor d’aquest curs. Alumnes des d’Infantil 4 anys fins 6é van jugar tots junts per aconseguir reunir totes les etapes de la història. S’ho van passar genial!
El nostre treball a l’hort – Curs 23-24
Enguany a la nostra escola hem ficat en marxa l’hort escolar, on ha participat tot l’alumnat.
Hem plantat diferents tipus de plantel i llavors: Coliflor, col llisa, brècol, ràvens, encissams i cebes.
Hem fet un taller experiemtal que es diu «Biodegradable» on han après que no totes les matèries i residus es descomposen en la natura, aprenent així, que és el que han de reciclar pel seu impacte negatiu en el medi ambient.
L’alumnat ha treballat amb molta il·lusió i motivació. L’hort escolar és una eina i un recurs inclusiu i motivador, on tots els xiquets i xiquetes participen activament, adquirint d’aquesta manera un aprenentatge significatiu i una consciència més profunda de l’agricultura, del treball en el camp i de l’alimentació saluble.
L’equip d’Eco-Escola estem molt satisfets del resultat de les activitats realitzades i de la motivació i participació de l’alumnat.
Acabem el curs
Per ser l’últim dia volíem fer una cosa especial per a acabar el curs. Començàrem amb jocs i activitats en les classes i continuàrem amb un esmorzar especial en el qual cadascun va portar una part i vam convertir eixe esmorzar en una festa.

Mentrestant l’AMPA havia organitzat un taller de pintacares i tots vam anar eixint a participar i a pintar-nos la cara com vam voler.
Després, gràcies a l’AMPA i a l’Ajuntament de Beniparrell gaudírem d’una instal·lació de multiaventura en la qual vam poder creuar passarel·les, grimpar per cordes i lliscar-nos en tirolina.
També vam tindre l’oportunitat de saltar en un trampolí.
Com aquesta activitat era un poc difícil per a les classes de 3 i 4 anys d’Infantil, ells van preferir fer jocs d’aigua al pati i s’ho van passar realment bé.
Al final tots acabàrem molt cansats però va ser un dia perfecte abans de començar les vacances d’estiu.
Partit de cementeri contra 6é
Com a part de les activitats de final de curs ja està sent tradicional el partit de cementeri entre l’alumnat de 6é i un equip format per professors i pares del centre. Per part del professorat han jugat Blai, Luis, Laura, Marina, Ricardo i Ana; i César, com a representant dels pares.
Han jugat dos partits: el primer ho han guanyat els alumnes i el segon els mestres / pares, amb la qual cosa tot ha acabat en un just empat.











Trobada d’escoles en valencià
El dissabte vam assistir a la Trobada d’Escoles en Valencià a Picanya, on vam gaudir de tallers, música i moments de germanor.
Donar les gràcies a la Comissió de famílies que s’ha encarregat d’organitzar els tallers del CEIP Blasco Ibáñez de Beniparrell.
Estimem la nostra llengua i la volem mantindre viva!
DIA DE L’ESPORT’24
El dimecres 17 d’abril, després d’haver-lo ajornat per la pluja, celebràrem el DIA DE L’ESPORT. Un dia en què els alumnes de Primària van gaudir de diferents activitats amb companys d’altres classes. Jugaren a Pitxi, Dodgeball, Cementeri, curses de relleus i al Mocador.
S’ho van passar genial i van gaudir d’un dia ple d’esport!
Dia del llibre’24
Dimarts passat dia 23 coincidint amb el Dia del Llibre, el nostre alumnat va poder gaudir d’una activitat d’animació lectora a la Casa de Cultura organitzada per l’Ajuntament de Beniparrell.
Tot l’alumnat de primària va gaudir de les històries de El Gran Jordiet, on va mostrar com a través dels llibres podem endinsar-nos en mons molt diferents, viure grans històries i aprendre un fum de coses.
Perquè sols llegint serem capaços de conéixer i aprendre.
A més vam tindre la sort que Spiderman ens visitara.

DIA DE LA DONA
El 8 de març se celebra el dia de la dona. Enguany, aprofitant que aquest estiu són les Olimpíades, ho hem relacionat amb l’esport.
Gràcies a la col•laboració de la comunitat educativa hem pogut decorar el hall i les escales amb moltíssimes dones esportistes a les quals admirem. Al llarg de la setmana hem tingut diverses activitats a les aules com: visionat de reportatges i xarrades.
Mireu que bonica ha quedat la nostra escola.
Teatre Flumen: The Creepy Addams Family
El dia 6 de febrer els alumnes de 5é i 6é van anar a València per a veure a l’obra The Creepy Addams Family al teatre Flumen. L’assistència al teatre per a veure una obra en anglés ja s’ha convertit en una activitat quasi obligatòria cada curs.
Prèviament havíem treballat el contingut de l’obra a classe per a facilitar la comprensió de la història i poder entendre millor els diàlegs.
L’obra va ser molt divertida i tots van poder gaudir dels personatges, sobre tot de Wednesday, la protagonista. Ah, i dos de les nostres alumnes van formar part de la representació, com podeu veure als vídeos.
DIA DE LA PAU
El dimarts 30 de gener hem commemorat a l’escola el Dia de la Pau. Com el fil conductor d’aquest curs són les Olimpíades, tot l’alumnat ha treballat a l’aula l’origen de les Olimpíades i la seua relació amb la Pau. Després, cada xiqueta i xiquet ha estampat la seua empremta dins de les lletres de la paraula PAU, situades en un mural amb el dibuix dels anells olímpics. Tots i totes hem gaudit d’un dia de celebració molt especial.
DIA DE LA SOLIDARITAT
El divendres 15 de desembre de 2023, vam celebrar “EL DIA DE LA SOLIDARITAT”.
Les xiquetes i xiquets d’Infantil 3 anys fins a 6é de Primària van gaudir d’un dia inoblidable.
Primer hem aprés, amb el voluntari i el seu fill, què era el síndrome KBG i com, amb la nostra acció solidaria els hem ajudat a que la seua associació puga continuar ajudant a més xiquetes i xiquets.
Després, cada xiqueta i xiquet ha estampat el seu dit, formant un cor amb les lletres KBG al seu interior, com a record inesborrable de la seua acció.
















































































































































