Tots Sants i Halloween.

Els i les alumnes del CEIP Blasco Ibáñez han portat uns esmorzars terrorífics per celebrar Tots Sants i Halloween.

Mandarines que eren carabasses, sándwichs que eren monstres i ratpenats, galetes que eren bruixes… Ens ho hem passa’t molt bé ensenyant les nostres creacions als nostres companys i companyes, però sobretot gaudint del menjar!

Comencem el curs

El primer dia de cada curs és sempre un dia molt especial. Els alumnes es retroben, coneixen als nous companys i també coneixen als mestres que els acompanyaran al llarg dels pròxims mesos.

Per a que aquest primer dia tinguera un contingut més lúdic, hem preparat uns jocs que els alumnes han realitzat per grups en els que hi havia alumnat de les diferents classes. Ací teniu una xicoteta mostra:

Trobada 2023

El dissabte va ser un dia molt especial!

Començàrem amb la cercavila de la trobada d’Escoles en Valencià. Després, tallers i molta diversió.
Un any més, el nostre agraïment a les famílies participants per estar ahí.

Ha sigut un dissabte ple de bons moments compartits! ❤

Animació Lectora

Com a part de la setmana cultural i també de les activitats del Pla de Foment de la Lectura, l’últim dia abans de les vacances tot el nostre alumnat va participar en una animació lectora, en la que es van reunir la lectura dramatitzada d’un conte, imatges de vídeo i música clàsica, interpretada per un violí i una viola.

Les classes d’Infantil van anar juntes i els van contar “L’Aneguet Lleig”.

A les classes de 1r, 2n i 3r els van contar “La Caputxeta Roja”

I a les classes de 4t, 5é i 6é els van contar “Alícia en el País de les Meravelles”

Tallers de Pasqua

Els dies previs a les vacances de Pasqua, els i les alumnes de l’escola hem realitzat una sèrie d’activitats multinivell en les que ha participat tota l’escola.

Dilluns van fer tallers relacionats amb la reutilització de materials.

Els alumnes d’Infantil féren un taller de milotxes, un altre de titelles amb oueres i per últim, un de maraques fetes amb pots d’actimel.

Els alumnes de 1r, 2n i 3r van fer un taller de maraques amb botelles de plàstic, un d’un conillet amb gots de plàstic i finalment un de fer mòbils de vent de l’arc de san Martí amb rotllos de paper.

Els alumnes de 4t, 5é i 6é van fer un taller de penja portes, un altre d’estreles de papiroflèxia i un últim de targetes “pop out”

Xarrada de sensibilització mediambiental

Els alumnes del tercer cicle han participat avui en una xarrada mediambiental destinada a la sensibilització de la problemàtica ambiental causada pel canvi climàtic que actualment experimenta el nostre planeta. Els nostres alumnes han pogut comprovar les greus conseqüències que es desencadenen a l’entorn natural, als éssers vius i fins i tot a l’espècie humana. Així mateix, han comprès la importància immediata d’actuar, reduir, reutilitzar i reciclar amb el propòsit de contribuir positivament en la salut del nostre medi ambient. Aquesta xarrada ha sigut possible gràcies a la col·laboració entre l’Ajuntament i l’Associació d’Empresaris de Beniparrell.

Tallers de reciclatge

L’alumnat de la classe d’Infantil 5 anys i el de 1r de Primaria ha participat a un taller sobre el reciclatge, en el que mitjançant un joc han après quines coses es poden reciclar i en quin contenidor han de posar cada cosa.

Aquest taller s’ha realitzat per la col·laboració entre l’Ajuntament i la Associació d’Empresaris de Beniparrell.

FALLES 2023

Ahir, 16 de març, celebràrem LES FALLES a la nostra escola.

Començarem el dia amb la plantà de la falla, esmorzar faller (a càrrec del menjador i de l’AMPA), férem una botellà tota l’escola i per últim tinguérem la visita de les famílies per veure la cremà de la falla.

A més a més, vam tindre la col·laboració d’un grup de músics de la bandeta del Centre Instructiu Musical de Beniparrell, molts d’ells antics alumnes de la nostra escola i que ens van amenitzar amb pasdobles i cançons els moments previs a la cremà.

Moltes gràcies a les famílies per la col·laboració per a fer els ninots.

També volem agrair la col·laboració de la Falla Poble de Beniparrell, a la Policia Local i als  operaris de l’Ajuntament per a controlar la cremà.

S’ho vam passar d’allò més bé!

XARRADA SOBRE SEGURETAT AMB APARELLS PIROTÈCNICS.

Dins dels actes que el CEIP Blasco Ibáñez ha programat per a celebrar les Falles, dilluns passat vam tindre una xarrada sobre seguretat amb aparells pirotècnics dirigida a l’alumnat de 3r, 4t, 5é i 6é.

La xarrada va ser impartida per Juan García Estelles de Burjassot i Manolo Cervera i Cosme d’Alaquàs tots dos membres de la Colla de Recuperacions Extraordinàries de València. CRE VALENCIA.

En ella van explicar quin tipus d’aparells marca la llei que poden fer ús els xiquets i xiquetes així com normes per a evitar perills i accidents.

Va ser una xarrada on l’alumnat va descobrir quines coses poden fer segons la seua edat i quines no estan permeses així com consells per a poder gaudir de la pirotècnia de manera segura i responsable.

Des del CEIP Blasco Ibáñez volem educar de manera integral als nostres alumnes.

Dia de la Dona 2023

A l’escola hem celebrat el 8 de març, dia internacional de la Dona. Enguany li hem fet un homenatge a totes les dones i, en especial, a les dones que han cuidat i cuiden de la Natura. Hem conegut la vida de 7 dones ecologistes i activistes ambientals que, amb el seu treball i esforç, han aconseguit millorar la vida al nostre planeta.

Si cliqueu en la imatge podreu veure la presentació que hem treballat i accedir als enllaços de vídeo

A més a més, hem tingut la sort de rebre la visita de la veterinària Carmen Medina, que a més és mare de dos alumnes de l’escola, i que ens ha ensenyat coses molt interessants. Moltíssimes gràcies, Carmen!

Finalment, entre totes i tots, hem elaborat dos murals amb papallones amb els noms de les dones ecologistes que més ens han inspirat.

Feliç Dia de la Dona!

Eixida al teatre Flumen

El dia 28 de febrer, els alumnes de 5é i 6é, acompanyats de Luis, Mª Eugenia i Pedro van fer una eixida a València, al teatre Flumen, on la companyia Latourné Teatro va representar l’obra musical basada en les Cròniques de Narnia, The Lion, the Witch and the Wardrobe, que prèviament havien treballat a la classe d’Anglés.

Com que van arribar prompte, van anar a un parc proper per a esmorzar. Com podeu veure s’ho van passar molt bé.

En arribar l’hora van entrar al teatre i aquesta vegada els van sentar a la primera filera,on no es van perdre cap detall.

L’obra va ser molt entretinguda i divertida, i els actors ho van fer molt bé

I en acabar la representació, es va produir un col·loqui en el que tots els assistents van poder preguntar als actors coses sobre l’obra, l’ofici d’actor, les seues vides o les seues preferències.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies