Llibres de text i material curricular

OBJECTIUS. ART 46 DECRET 253/2019a) Vetlar pel bon funcionament del programa de reutilització de llibres i materials curriculars i supervisar-ne el desenvolupament.
b) Col·laborar amb la direcció del centre en la implantació, la planificació i la gestió del banc de llibres.
c) Coordinar les actuacions per a la creació del banc de llibres de text i materials curriculars, així com promoure i fomentar l’interés i la cooperació de tota la comunitat educativa.
d) Liderar pedagògicament el programa de reutilització de materials curriculars, perquè passe a ser un projecte educatiu assumit pel centre.
e) Planificar les fases per a la implantació i la sostenibilitat del programa.
f) Facilitar la informació requerida a la conselleria competent en matèria d’educació.
g) Facilitar a la resta de la comunitat escolar les informacions referents al funcionament del programa.
h) Qualsevol altra que l’Administració educativa determine en el seu àmbit de competències.
GESTIÓ DE GRUP Es reuneix amb la finalitat de visar que tots els llibres de text siguen correctes, que complisquen amb la normativa i gestionar i arreplegar els diferents lots a final de curs. Tindre un inventari i control de la quantitat de recursos, així com establir una comanda de necessitats en el moment de augment de matrícula. Analitzar i visar que es realitzen els materials curriculars per a l’alumnat NESE i establir propostes de millora.
UBICACIÓ DEL GRUP Biblioteca
FinalitatElaborar un seguiment dels processosde reutilització i renovació de llibres de text i material curricular.
Avaluació Elaborar una enquesta de satisfacció per tal de saber si les tasques han sigut positives i establir propostes de millora.