Econòmica

OBJECTIUSElaborar un projecte de gestió econòmica de centre.
Revisar i establir un pressupost adequat a les necessitats del centre i a les possibilitats reals.
Establir un projecte econòmic de menjador. Ingressos i despeses a fi de curs escolar.
Visar, revisar, certificar i donar autorització a l’elaboració i gasto de totes les partides econòmiques provinents de projectes de centre.
Connectar la gestió econòmica del centre amb les necessitats de cada projecte i comissió.
GESTIÓ DE GRUP Connexió amb la resta de comissions del centre, la conselleria i l’ajuntament.
UBICACIÓ DEL GRUPDespatx de direcció i secretaria.
FinalitatElaborar un projecte de gestió econòmica i fer seguiment  del procés
AvaluacióElaborar una enquesta de satisfacció per tal de saber si  el balanç ha sigut positiu amb les comissions i projecetes.
TasquesElaborar un projecte de gestió econòmica de centre.
Elaborar un pressupost.
Fer un projecte econòmic de menjador.
Ingressos i despeses a fi de curs escolar.
Revisar i donar autorització o no a l’elaboració i gasto de totes les partides econòmiques provinents de projectes de centre.
Revisar i planificar la gestió econòmica de les comissions de treball i projectes de centre (innovació, formació, biblioteca,…)