OBJECTIUS. ART 44 DECRET 253/2019 | a) Detectar les necessitats de formació del claustre, tant en l’àmbit del projecte educatiu de centre i del pla d’actuació per a la millora com en l’àmbit de les necessitats individuals del professorat. b) Coordinar la formació del professorat dins del pla anual de formació permanent del professorat. c) Redactar la proposta del programa anual de formació del centre sobre la base de les necessitats detectades, de les recomanacions dels coordinadors de cicle i d’equips docents, de les línies estratègiques generals del pla anual de formació permanent del professorat i de l’avaluació del disseny i execució del programa anual de cursos anteriors. d) Coordinar amb el centre de formació, innovació i recursos per al professorat de referència les actuacions necessàries per a la posada en marxa i seguiment d’aquelles activitats de formació en l’àmbit del centre, que hagen sigut aprovades per l’Administració. e) Col·laborar amb l’’equip directiu en l’avaluació de la realització del programa anual de formació proposat pel centre, tant en la seua execució com en la millora dels resultats de l’alumnat. f) Qualsevol altra que l’Administració educativa determine en el seu àmbit de competències. |
GESTIÓ DE GRUP | Coordina amb la orientadora del centre, amb l’equip d’inclusió i amb direcció els projectes d’innovació educativa. Actualment, segons la Resolució de 6 d’octubre de la Direcció General de política Educativa, som un Centre d’Escolartizació Preferent d’Alumnat amb Necessitats Educatives Especials derivades de descapacitat motriu. A més, anem a ser centre experimental en talent i coordina amb la Universitat de València, l’Assessoria del CEFIRE d’Altes Capacitats i la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport. |
UBICACIÓ DEL GRUP | Aula de diversitat i assessorament |
Finalitat | Elaborar un projecte formatiu i fer un seguiment del procés coordinant tots els projectes d’innovació educativa. |
Avaluació | Elaborar una enquesta de satisfacció per tal de saber si les tasques han sigut positives i establir propostes de millora. Enquesta de satisfacció per Google docs. Ficar l’enllaç |
Tasques | Planificar un pla de formació en centres adaptat a la línea pedagógica de l’escola. Ficar-se en contacte en els assessors, CEFIRE, Conselleria i externes pertinents per a que es duga a terme la formació de la forma més eficient possible. Donar resposta a les necessitats del professorat. |