SETMANA ESPORTIVA

ACTUALITZACIÓ: Galeria fotogràfica.

Enhorabona a tot l’alumnat de 3r, 4t, 5é i 6é de primària per la seua participació en les Miniolimpiades Escolars.

El vostre esforç i dedicació ha estat admirable, demostrant el valor de treballar dur per aconseguir les vostres metes. El vostre companyerisme ha fet brillar la nostra escola, demostrant el poder de treballar junts i juntes com un equip. El suport i l’ajuda que us heu brindat mútuament és un exemple de solidaritat i amistat que fa que sigueu uns veritables campions i campiones.

Seguiu endavant amb aquest esperit d’esforç, companyerisme i suport! Felicitats de tot cor!

Divendres 7 de juny (Poliesportiu Municipal | 17.30h)
MINIOLIMPIADES

Dimecres 5 de juny (Pavelló esportiu | 10.00h)
ESPORT DIVERTIT