Protecció de dades

ACTIVITATS ACADÈMIQUES – IMATGES I VÍDEOS (ANNEX II)

• Identitat del responsable del tractament: Centre i direcció.
  • Finalitat del tractament i tractaments afectats: Gestió de les imatges i so gravats durant les activitats acadèmiques del centre.
  • Exercici de drets de protecció de dades: Teniu dret a sol·licitar l’accés a les vostres dades personals, la rectificació o supressió d’aquestes, a la limitació del vostre tractament oa oposar-vos per mitjà d’un escrit que acredite bastant la vostra identitat i que vaja dirigit a CEIP Baladre, C/Senyera, 52, 46006574@edu.gva.es
  • Reclamació davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades:Les persones interessades tenen la possibilitat de presentar una reclamació davant l’autoritat nacional de control competent en matèria de protecció de dades (Agència Espanyola de Protecció de Dades – AEPD), especialment quan no haja obtingut resposta satisfactòria en l’exercici dels seus drets. Podeu contactar a través del següent enllace www.agpd.es accedint a la pestanya Canal del Ciutadà.
  • Més informació: Podeu trobar més informació en el Registre de les Activitats de Tractament (enllaç RAT centre). També podeu demanar una còpia del Registre d’Activitats del Tractament a la secretaria del centre.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS (ANNEX II)

• Identitat del responsable del tractament: Centre.
  • Finalitats del tractament i tractaments afectats: Organització de les activitats extraescolars del centre; gestió econòmica i de facturació; finalitats promocionals; publicació en xarxes socials conforme a les condicions indicades en l’Activitat del Tractament denominada «Activitats extraescolars»  (enllaç RAT centre).
  • Exercici de drets de protecció de dades: Té dret a sol·licitar l’accés a les seues dades personals, la rectificació o supressió d’aquestes, a la limitació del seu tractament o a oposar-se al mateix per mitjà d’un escrit que acredite bastant la seua identitat i que vaja dirigit a CEIP Baladre, C/Senyera, 52, 46006574@edu.gva.es
  • Reclamació davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades: Les persones interessades tenen la possibilitat de presentar una reclamació davant l’autoritat nacional de control competent en matèria de Protecció de Dades (Agència Espanyola de Protecció de Dades – AEPD), especialment quan no haja obtingut resposta satisfactòria en l’exercici dels seus drets. Pot contactar amb ella a través del següent enllace www.agpd.es accedint a la pestanya «Canal del Ciutadà».
  • Més informació: Pot trobar més informació en el Registre de les Activitats de Tractament (enllaç RAT centre). També pot demanar una còpia del Registre d’Activitats del Tractament en la secretaria del centre.