PROJECTE “ALPHYL”

Hui hem rebut la visita de l’equip del Projecte Alphyl per a la col·locació de l’acceleròmetre que portaran els i les alumnes de 4t i 5é durant la pròxima setmana.

L’alumnat portarà hui a casa tota la informació necessària sobre aquest instrument i un qüestionari per a les famílies.

Acceleròmetre

El Departament de Didàctica de l’Expressió musical, Plàstica i Corporal de la Universitat de València col·labora amb la nostra escola per a dur a terme un estudi d’investigació relacionat amb l’Active Learning in PHYsical Literacy entre l’alumnat de 4t i 5é de Primària.

L’alumnat d’aquestos cursos ha rebut la informació detallada d’aquest projecte i el consentiment corresponent que hauran de portar signat abans del dijous, 16 de novembre (inclòs) de 2023.