MENÚ I ACTIVITATS MENSUALS:

• MENJADOR JUNY
    Consulta ací el menú i les activitats d’aquest mes.

COMUNICACIÓ: menjadorbaladre@gmail.com 96 256 48 40 (de 8:30 a 9:30)

AVÍS MENJADOR ASSISTÈNCIA / ABSSÈNCIA

Si l’alumnat vol apuntar-se dies solts ha d’avisar* amb un dia d’antelació.

Si està apuntat però no va a acudir al centre pot avisar abans de les 9:30 del mateix día. Si no s’avisa amb temps es cobrarà el menú.

*Si aviseu per mail, rebreu confirmació en quant siga possible. No cal que crideu per a confirmar si hem rebut el mail.

PAGAMENT: 4,25€/dia

DOMICILIACIÓ BANCÀRIA

• En cas de apuntar-se al menjador a dies solts, es cobraran només aquestos dies.
  • En cas de demanar beca, l’import varia segons l’ajuda rebuda.
  • El càrrec bancari es realitza a principi del mes següent.

EXCURSIONS

Els dies d’excursió no cal que aviseu per no anar a l’escola. L’escola anul·la els menús i reorganitza monitors i monitores

MENÚS ESPECIALS

DIETA BLANA O SUAU (dies concrets): Si necessita aquest tipus de menú, només ha d’avisar a primer hora del matí a l’encarregada de menjador entre les 8:30 i les 9:30 del matí.

INTOLERÀNCIA O AL·LÈRGIA ALIMENTÀRIA: Cal comunicar-ho el més aviat possible. És obligatori presentar el corresponent informe mèdic actualitzat i els telèfons de contacte de la família. També és important informar a l’encarregada com actuar en cas de crisi amb el corresponent informe mèdic.

ALTRES MENÚS: Si necessiteu altre tipus de dieta, contacteu a través del correu electrònic.

RECOLLIDA ALUMNAT

L’horari d’arreplegada és 14:45 -15:00 per les portes corresponents de cada curs. Les persones que poden recollir a l’alumnat són: progenitors/tutors legals. En cas d’acudir una persona diferent, necessitarà entregar autorització escrita d’algun d’ells per poder recollir a l’alumnat.

L’alumnat de 5é i 6é que tinga autorització per tornar a casa a soles, no ha de presentar l’autorització d’arreplegada.

• BEQUES MENJADOR
    PRÒXIMAMENT Estem a l’espera que Conselleria publique la resolució.Tan prompte tinguem informació us la traslladarem a través de la nostra web.
  • COBRAMENT DE MENJADOR
    Us informem que el menjador de juny es cobrarà a finals d’aquest mes.
  • MENJADOR JUNY
    Consulta ací el menú i les activitats d’aquest mes.
  • AVÍS MENJADOR JUNY
    Al mes de juny contem amb el mateix nombre de comensals que durant els mesos d’octubre a maig, llevat que envieu un EMAIL … Llegir més
  • PROGRAMA ANUAL MENJADOR
    Ja està disponible per a la vostra consulta el programa anual de menjador.