FIRA DEL LLIBRE

El pròxim 7 de març celebrarem un esdeveniment emocionant: la Fira del Llibre, a través d’una gran exposició de llibres en el nostre col·legi, acompanyada d’activitats i organitzada per Educiona de manera gratuïta.

L’alumnat de tercer a sisé de primària rebrà un sobre el dia anterior a la fira. Cada família posarà dins l’import que considere oportú i tancarà el sobre escrivint l’import i el nom de l’alumne/a a l’exterior. El personal encarregat del pagament cobrarà el preu del llibre i tornarà a l’alumnat el sobre tancat amb el canvi dins d’una bossa de regal.

Les famílies d’infantil i primer cicle podran entrar al centre durant l’horari de visites de les famílies i fer la compra personalment. L’horari d’accés a la fira per a les famílies serà de 12:45 a 13:15 i de 16:30 a 17:00. Us preguem que respecteu aquest horari per tal de garantir un accés adequat i una experiència agradable per a tots.

Més informació pròximament a través de la web i de Web Família.