DIA DE L’ESPORT

El Dia de l’Esport és una iniciativa dirigida als centres educatius de primària i secundària que busca promoure l’activitat física entre el seu alumnat. Per això, convida a la celebració d’una jornada esportiva organitzada pels centres commemorant el Dia Internacional de l’Activitat Física (6 d’abril).

El Dia de l’Esport se celebrarà el 27 de març de 2024 i la temàtica girarà entorn dels Jocs Olímpics i Paralímpics.

Donem les gràcies a les companyes d’Educació Física, Bea i Raquel, Manu de l’ajuntament, claustre i AMPA per l’organització d’este dia tan especial. De segur que gaudirem tots i totes.

Us demanem que el dimecres 27 tot l’alumnat vinga amb la samarreta roja de l’escola. En cas de no tindre-la encara, us demanem que l’alumnat vinga amb una samarreta roja.

Descarrega el decàleg ací