BALADRE MUSEUM

ACTUALITZACIÓ: Si no heu pogut vindre, us deixem ací un resum dels treballs del trimestre.

El Museu Baladre torna a obrir les seues portes amb la segona exposició temporal de l’any.

Al llarg de tot el trimestre els nostres artistes de 1r, 2n 3r i 4t han estat pintant, retallant, dibuixant i fotografiant com grans artistes internacionalment coneguts:

• PICASSO en 1r cicle
  • 5 DONES ARTISTES en 2n cicle de la categoria internacional de:
    • YAYOI KUSAMA
    • GEORGIA O’KEEFFE
    • KARLA GERARD
    • ISABELLE KESSEDJIAN
    • ANNE GEDDES

En aquesta segona avaluació hem preparat una exposició relacionada amb el dia 8 de març: Dones artistes per a l’alumnat de 3r i 4t i Dones a l’art de l’artista Picasso per a l’alumnat de 1r i 2n.

El 3r cicle està duent a terme un projecte creatiu de stop-motion i, a final de curs, realitzarem la mostra dels treballs digitals, ja queda menys.

Estarem encantades d’explicar el que hem fet aquest trimestre i realitzarem unes visites guides per a les families dels artistes el dilluns 25, dimarts 26 i dimecres 27 de 16.30 a 17.00.

DILLUNS 26: Quedem a l’entrada on arreplegueu als vostres fills i filles i farem un recorregut per a gaudir dels treballs de 1r cicle (1r i 2n).
DIMARTS 27: Les famílies de 2n cicle (3r i 4t) ens veiem al hall principal per a fer el recorregut.
DIMECRES 28: L’última visita serà per a les families que no han pogut vindre els dies d’abans.

Una molt forta abraçada
Estela, Silvia i Alyssa (Mestres de plàstica del CEIP Baladre)