CARNESTOLTES

Organització de la vesprada de Carnestoltes.

Per tal de fomentar l’autonomia de l’alumnat, enguany l’alumnat es canviarà a les classes a soles amb ajuda del professorat i de les monitores de menjador.

Estem gestionant la participació de la xaranga del poble gràcies a l’AMPA del Baladre. La desfilada per l’escola i la cercavila es farà amenitzada amb la xaranga.

A les 15:15 les famílies entraran al centre per la porta de l‘avinguda de la Generalitat i es col·locaran darrere de la corda policial.

De les 15:00 a les 15:15 l’alumnat anirà eixint al pati i es situarà al pati en les zones marcades. Posarem papers a terra.

Iniciarà la desfilada 3 anys d’infantil. L’alumnat eixirà per nivells a desfilar pel pati i tornarà al seu lloc.

Una vegada haja desfilat 6é es demanarà a les famílies que isquen al carrer per tal de seguir la cercavila.

Desfilarem per classes a partir de les 16h. Comença 3 anys i la xaranga es col·locarà darrere d’infantil i davant de primer de primària.

Eixirem per la porta de l’avinguda de la Generalitat. Girarem cap Avinguda Nou d’octubre i girem en Vent del Garbí. Infantil entrarà per la porta de vent del Garbí i Primària continuarà amb la xaranga per Senyera. Entrarà al recinte per l’avinguda de la Generalitat.

Es prega no interrompre la desfilada. La policia ens acompanyarà tota la cercavila.

Us enviem l’itinerari:

L’alumnat tornarà a les aules a les 16:25.

En acabar la cercavila les famílies NO entraran al recinte/pati i han d’anar a les portes per tal d’arreplegar a l’alumnat a les 16:30.

Les activitats extraescolars no es voran afectades.

Recordem a les famílies la importància de no fer difusió de les imatges preses dins del centre per tal de respectar la normativa de drets d’imatge del nostre alumnat menor. Podeu fer fotos, però a soles fer ús domèstic d’elles, mai pujar-les o compartir-les per les xarxes socials.

La vesprada del 8 de febrer esteu convidats i convidades a la desfilada de carnestoltes de l’escola que té per lema

“PER UN BON BENESTAR DEL QUE VULGUES T’HAS DE DISFRESSAR.”

A més a més, al llarg de la setmana tindrem 3 consignes, que són acumulatives:

Dilluns 5: Portar calcetins diferents per fora.

Dimarts 6: Pintar-se les ungles de colors.

Dimecres 7: Vindre en pijama.

El dijous ja no hi haurà consignes i l’alumnat podrà dur un esmorzar divertit.