Verbo Eneso (Windows)

Versió
1.6.3

Verbo és una aplicació disponible per a Windows i Android, dissenyada per a crear taulers de comunicació i activitats educatives de manera ràpida i intuïtiva. Combina pictogrames, text, sons i veu per a dissenyar un comunicador personalitzat. A més, pots aprofitar els recursos compartits per altres usuaris. L’aplicació és compatible amb diversos sistemes d’accés a l’ordinador i tauleta, com a seguiment visual, polsadors, ratolins de cap i pantalles tàctils. Verb ofereix una àmplia varietat de taulers i activitats que s’adapten a diferents necessitats.

Informació bàsica de l’aplicació
Estat
Autoritzada - Instal·lació assistida
Autoritzada per a
Personal docent
Personal no docent
Alumnat
Forma d'identificació en l'aplicació
Usuari i contrasenya
Àmbit educatiu
NEE
Observacions

Es delega la compra de la llicència de l’aplicació per a alumnat amb necessitats educatives especials. No està autoritzada la versió gratuïta de l’aplicació per incloure publicitat, compres o pagaments integrats.

Consultar DELEGATIC en https://ceice.gva.es/es/delegatic

Informació de l'editor