Schoolmedia

Versió
0.11

Schoolmedia és una organització que ajuda a millorar la comunicació, reputació i compromís comunitari de les escoles. Ajuda als estudiants a desenvolupar habilitats periodístiques i digitals essencials per al seu futur. Schoolmedia ofereix un equip de mitjans escolars, un grup d’estudiants amb el coneixement, les habilitats i l’equip per a capturar efectivament les coses genials a la seua escola com a vídeos, fotos i escrits. Schoolmedia també ofereix entrenament en línia, fòrums en línia, entrada a competències, esdeveniments locals i nacionals, un butlletí informatiu regular i l’oportunitat que el seu contingut arribe a més de 5,000 altres escoles a través dels seus canals de xarxes socials.

LliureX
Informació bàsica de l’aplicació