Additio (web)

Additio App és una aplicació dissenyada per a la gestió i organització de la labor docent. Permet portar un registre detallat de l’assistència, qualificacions, planificació de classes, horaris i altres tasques relacionades amb l’ensenyament. L’aplicació s’utilitza per a emmagatzemar i gestionar informació sobre l’alumnat, la qual cosa inclou la creació de perfils individuals amb dades acadèmiques i de rendiment.

Informació bàsica de l’aplicació
Estat
No autoritzada
Motiu pel qual no s'autoritza

Segons consta en l’informe sobre la utilització per part de professors i alumnes d’aplicacions que emmagatzemen dades en núvol amb sistemes aliens a les plataformes educatives, publicat per l’Agència Espanyola de Protecció de Dades, disponible en https://www.aepd.es/guias/guia-orientaciones-apps-datos-alumnos.pdf, s’indica que unes de les aplicacions que contenen més dades de l’alumnat són els “quadern de notes”. Estes aplicacions poden dur a terme l’elaboració de perfils de l’alumnat i que poden ser tractats sense el seu coneixement.

Forma d'identificació en l'aplicació
Identitat Digital