Minecraft Education Edition (web)

L’aplicació web de Minecraft Education ofereix una varietat de recursos per a estudiants i professorat. Per a estudiants, l’aplicació ofereix:

• Tutorials i lliçons que ensenyen als estudiants els conceptes bàsics de Minecraft i com utilitzar-lo per a l’aprenentatge.
  • Recursos d’aprenentatge que ajuden als estudiants a explorar temes de tot el currículum, com història, matemàtiques, ciències i art.
  • Eines de col·laboració que permeten als estudiants treballar junts en projectes d’aprenentatge.

Per al professorat, l’aplicació ofereix:

• Un panell de control que permet als professors crear i administrar classes, assignar tasques i monitoritzar el progrés de l’estudiantat.
  • Recursos per donar suport a l’ensenyament de Minecraft a l’aula.
  • Una comunitat de professorat en línia on es poden compartir idees i recursos.

L’aplicació web de Minecraft Education és una eina que pot ajudar a l’alumnat a aprendre d’una manera creativa i inclusiva.

Informació bàsica de l’aplicació
Estat
Autoritzada amb identitat digital
Autoritzada per a
Personal docent
Alumnat
Forma d'identificació en l'aplicació
Identitat Digital
Gamificació
Àmbit educatiu
Guia bàsica

En esta guia es pot consultar la informació sobre les operacions principals a realitzar amb l’aplicació relatives al perfil de la persona usuària, tant en l’aplicació web com en l’aplicació d’escriptori.

Observacions

Per a utilitzar l’aplicació d’escriptori cal disposar de llicències A3.

Amb la llicència A1 es disposa d’un nombre limitat d’inicis de sessió, que poden utilitzar-se per tal de realitzar proves.

Ampliar informació sobre les llicències A3.

Informació de l'editor