L’alumnat de 4t, 5é i 6é va poder gaudir del dia de “La dona i la xiqueta en la ciència”, una activitat lúdica proposada per l’Ajuntament a través de la coordinació d’Igualtat i Convivència del col.le.
L’activitat va ser “L’Oca gegant: Dones Extraordinàries” on en cada casella hi havia una “Dona” que al llarg de la seua història havia descobert o havia sigut pionera en algun camp de la medicina, l’enginyeria, biologia…
Els alumnes tenien la possibilitat de llegir el descobriment que havia fet cada “Dona” i realitzar una xicoteta pràctica simulada.
Va ser una activitat realitzada en equips on van gaudir i van aprendre nous coneixements.
