Dia de la Dona i la Xiqueta en la Ciència

L’alumnat de 4t, 5é i 6é va poder gaudir del dia de “La dona i la xiqueta en la ciència”, una activitat lúdica proposada per l’Ajuntament a través de la coordinació d’Igualtat i Convivència del col.le.

L’activitat va ser “L’Oca gegant: Dones Extraordinàries” on en cada casella hi havia una “Dona” que al llarg de la seua història havia descobert o havia sigut pionera en algun camp de la medicina, l’enginyeria, biologia…

Els alumnes tenien la possibilitat de llegir el descobriment que havia fet cada “Dona” i realitzar una xicoteta pràctica simulada.

Va ser una activitat realitzada en equips on van gaudir i van aprendre nous coneixements.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies