UNA CARTA D’ASLAND DES DE NÀRNIA

En les classes de 3r hem treballat l’estructura d’una carta i 0h, sorpresa! hem rebut una carta d’ Asland enviada des de Nàrnia.

Hem aprofitat aquest agradable enviament per a identificar les cinc parts d’una carta i després hem fet una activitat molt xula; escriure una carta a una persona, després hem fet un sobre i hem apegat el segell perquè puga arribar al seu destinatari.

El carter Jose Vicente i la cartera Eva  s’han encarregat de repartir-les i assegurar-se de que arriben correctament.

Desitgem què totes tinguen bones notícies!!!!!!!

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies