TRÀMIT_ PER A L’OBTENCIÓ DEL TÍTOL
Una vegada realitzada l’avaluació ordinària i/o extraordinària i havent superat tots els mòduls i les FCT, cal tramitar la sol·licitud del títol a la Secretaria del centre.
(DEGUT A LA SITUACIÓ ACTUAL I PER TAL DE REDUIR ELS DESPLAÇAMENTS, EL TRÀMIT ES REALITZARÀ TELEFÒNICAMENT I UTILITZANT MITJANS TELEMÀTICS EXCEPTE LA RECOLLIDA FÍSICA DELS DOCUMENTS EMESOS PER LA SECRETARIA QUE ES FARÀ AMB CITA PRÈVIA)
– Alumnes de CFGM -TECAF a partir del dia 20 de juny (sense pendents) o a partir del dia 21 de juny (Convocatòria Ordinària) amb pendents de 1er
– Alumnes del CFGS-TSEAS a partir del dia 8 de juny (sense pendents) o a partir del dia 20 de juny (Convocatòria Ordinària) amb pendents
– Alumnes de FP Bàsica -Agraria a partir del dia 27 de juny (Convocatòria Ordinària)
Cal avançar i agilitzar el procés seguint les instruccions següents i realitzar el pagament de les taxes. Després, cal notificar-ho i demanar Cita Prèvia abans de passar per Secretaria.
IMPORTANT: Cal que pagueu les 2 taxes (certificació i sol·licitud de títol)
CONSULTEU ELS SEGÜENTS APARTATS:
TRÀMIT_CERTIFICACIÓ
A la Secretaria del centre podeu sol·licitar diferents tipus de documents justificatius de la vostra condició d’alumne, notes i altres referents a la vostra activitat acadèmica.
(DEGUT A LA SITUACIÓ ACTUAL I PER TAL DE REDUIR ELS DESPLAÇAMENTS, EL TRÀMIT ES REALITZARÀ TELEFÒNICAMENT I UTILITZANT MITJANS TELEMÀTICS EXCEPTE LA RECOLLIDA FÍSICA DELS DOCUMENTS EMESOS PER LA SECRETARIA QUE ES FARÀ AMB CITA PRÈVIA)
Tipus de documents que pots sol·licitar:
Certificacions de matrícula |
|
Certificacions acadèmiques i certificats a l’efecte de trasllats – *(Taxa 2,14 €) |
|
Certificat (o duplicat) Superació Nivell A2 (Marc Comú Europeu) – *(Taxa 14 €) |
*Taxes educatives no universitaries 2022 (Bonificació per a matrícula de Familia Nombrosa (General o Especial) i/o per discapacitat acreditada igual o superior al 33%)
Previament a l’emissió d’aquestes Certificacions cal obtindre (si escau) un rebut per a l’abonament de les taxes corresponents (MODEL 046). Ho pots omplir i descarregar per a imprimir a la següent pàgina.
Després, cal notificar-ho i demanar Cita Prèvia abans de passar per Secretaria.
Descarrega ![](https://portal.edu.gva.es/wp-content/uploads/sites/1430/2022/04/DLFE-926694.png)
Triar l’Òrgan gestor (INSTITUTS DE VALÈNCIA) i el model taxa de certificat que voleu sol·licitar, emplenar el PDF y polsar ACEPTAR. Es generaran 3 documents amb codi de barres i podreu pagar amb tarjeta al mateix web o bé imprimir-ho i passar per una entitat bancària.
Una vegada tens el document de pagament, si no ho pagueu via telemàtica, cal passar per una de les entitats bancàries col·laboradores per a realitzar l’ingrés i lliurar una còpia diligenciada al centre.(amb Cita prévia)
TRÀMIT_SOL·LICITUD DE TÍTOL
A la Secretaria del centre podeu sol·licitar el títol una vegada haveu finalitzat la vostra activitat acadèmica.
(DEGUT A LA SITUACIÓ ACTUAL I PER TAL DE REDUIR ELS DESPLAÇAMENTS, EL TRÀMIT ES REALITZARÀ TELEFÒNICAMENT I UTILITZANT MITJANS TELEMÀTICS EXCEPTE LA RECOLLIDA FÍSICA DELS DOCUMENTS EMESOS PER LA SECRETARIA QUE ES FARÀ AMB CITA PRÈVIA)
Tipus de Títols que pots sol·licitar:
TÍTOL DE TÈCNIC *(Taxa 20,99 €) | |
TÍTOL DE TÈCNIC SUPERIOR *(Taxa 51,66 €) |
DUPLICAT TÍTOL GRADUAT ESO (LOGSE I LOE) i FP BÀSICA *(Taxa 12,33 €) | |
*Taxes educatives no universitaries 2022 (Bonificació per a matrícula de Familia Nombrosa (General o Especial) i/o per discapacitat acreditada igual o superior al 33%)
Haveu d’omplir i descarregar la sol·licitud de títol, signar-la i lliurar-la a la secretaria del centre.
Previament a la sol·licitud d’aquestos Títols cal obtindre un rebut per al pagament de les taxes corresponents (MODEL 046). Ho pots omplir i descarregar per a imprimir a la següent pàgina.
Després, cal notificar-ho i demanar Cita Prèvia abans de passar per Secretaria.
Descarrega ![](https://portal.edu.gva.es/wp-content/uploads/sites/1430/2022/04/DLFE-926694.png)
MODEL SOL·LICITUD DE TÍTOL TEGMNTL (Mitjà) (es pot emplenar i imprimir o bé imprimir per emplenar) PENDENT
MODEL SOL·LICITUD DE TÍTOL TSEAS (Superior) (es pot emplenar i imprimir o bé imprimir per emplenar)
Triar l’Òrgan gestor (INSTITUTS DE VALÈNCIA) i la taxa de Títol que voleu sol·licitar, emplenar el PDF de les taxes i polsar ACEPTAR. Es generaran 3 documents amb codi de barres i podreu pagar amb tarjeta al mateix web o bé imprimir-ho i passar per una entitat bancària.
Una vegada tens el document de pagament, si no ho pagueu via telemàtica, cal passar per una de les entitats bancàries col·laboradores per a realitzar l’ingrés i lliurar una còpia diligenciada al centre. (amb Cita Prèvia)
Pots obtindre tota la informació de l’Expedició dels títols a accés pàgina
TRÀMIT_CONVALIDACIONS I EXEMPCIONS
L’alumnat que desitge sol·licitar la convalidació i/o exempció d’alguna assignatura o mòdul cal que presente la sol·licitud el més prompte possible a la Secretaria del centre (consultar els terminis).
La Direcció del centre informarà a l’alumnat de la resolució que és competència de la Direcció d’aquest Institut.
Convé recordar que algunes sol·licituds són resoltes al Ministeri d’Educació, Cultura i Esport que informarà a l’alumnat de la decisió presa, tant si és favorable com si no ho és.
EDUCACIÓ SECUNDARIA (ESO)
TERMINI PER PRESENTAR SOL·LICITUD DE CONVALIDACIÓ: fins al 31 d’octubre
TERMINI PER PRESENTAR SOL·LICITUD D’EXEMPCIÓ: fins al 15 d’octubre
Més informació: accés pàgina
FORMACIÓ PROFESSIONAL (FP)
– CONVALIDACIÓ DE MÒDULS EN CICLES FORMATIUS
TERMINI PER PRESENTAR SOL·LICITUD DE CONVALIDACIÓ: fins al 15 d’octubre
– EXEMPCIÓ DEL MÒDUL DE FORMACIÓ EN CENTRES DE TREBALL (FCT)
TERMINI PER PRESENTAR SOL·LICITUD D’EXEMPCIÓ: FINS A 30 DIES HÀBILS ABANS DE L’NICI PREVIST DE LES PRÀCTIQUES
Més informació: accés pàgina
TRÀMIT_Canvi_Programa_Lingüístic
Els/les alumnes d’ESO que desitgen canviar de modalitat lingüística per al proper curs acadèmic, han de realitzar la sol·licitud abans del periode de matricula.
Al següent enllaç es pot descarregar la sol·litud, s’ha d’emplenar i lliurar a la Secretaria del centre fins al 17 d’abril de 2022.
Descarrega ![](https://portal.edu.gva.es/wp-content/uploads/sites/1430/2022/04/DLFE-926694.png)
TRÀMIT_NUSS_Numero Usuari Seguretat Social
Assegurança Escolar
A partir de 3er de l’ESO i en qualsevol modalitat d’estudis i formació professional, inclosos els Programes de Qualificació Professional (PQPI), fins als 28 años d’edat, és obligatori subscriure individualment l’Assegurança Escolar de la Seguretat Social.
Veure informació de l’ASSEGURANÇA ESCOLAR al web de la Seguretat Social
Fullet informatiu de prestacions
de l’Assegurança Escolar obligatòria de la Seguretat Social
Veure informació de Sol·licitud de l’ASSEGURANÇA ESCOLAR
——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-
Número d’Usuari de la Seguretat Social (NUSS)
—————————-Nota: Jano és requisit previ —————————-
I, per poder sol·licitar aquesta Assegurança Escolar, la Tresoreria General i l’Institut Nacional de la Seguretat Social han establert com a requisit previ obtenir un Número d’Usuari de la Seguretat Social (NUSS), que identifique individualment a cada alumne o alumna que curse aquest tipus d’estudis o formació.
Per tant, en tot procés de matriculació en qualsevol dels estudis o formació referits, s’exigirá presentar una fotocòpia del document on s’acredita el NUSS de l’alumne o l’alumna i el corresponent pagament de la quota de l’Assegurança Escolar (1,12 €), ja inclòs en la quantitat total fixada a ingresar al banc.
Per obtenir el NUSS es requereix:
– DNI o document d’identitat equivalent en vigor, amb: cognoms, nom, identificador de persones físiques (Número de DNI o NIE), nacionalitat, sexe, domicili, localitat i data de naixement, nom del pare i nom de la mare (Resolució de 12 de desembre de 2005, de la Secretaria General Tècnica… BOE, de 16 de desembre).
– Emplenar i presentar el corresponent imprès de sol·licitud.
Full Informació sobre el tràmit de sol·licitud de NUSS
Es sol·licita directament per l’interessat/ada o els seus representants legals en qualsevol oficina de la Tresoreria General de la Seguretat Social.
(El nostre centre facilita el tràmit als nostres alumnes quan es troben cursant 2º ESO, per que puguen disposar de la documentació quan es matriculen a 3er)
Veure informació del NUSS al web de la Seguretat Social
PETICIÓ DUPLICAT DEL NUSS
En el cas de perdua del document original NUSS pots sol·licitar un duplicat a la Oficina més propera de la Seguretat Social o bé mitjançant el següent tràmit on-line.
RESPONSABILITAT PATRIMONIAL
SOL·LICITUD DE RECLAMACIÓ DE DANYS I PERJUDICIS PER RESPONSABILITAT PATRIMONIAL DE L’ADMINISTRACIÓ
ANNEX I : Ho deu emplenar la persona interessada, si es menor d’edat, el pare/mare o representant legal.
ANNEX II : Ho deu emplenar el/la Director/a del centre
INSTRUCIONS PER A DEMANAR CITA PRÈVIA O TRAMITAR TELAMÀTICAMENT
- Documentació que deu aportar el/la interessat/ada:
-
- Fotocopia del DNI (si es menor, la de los dos pares).
- Fotocopia del llibre de familia, pág. dels titulars i pág. dels fills (si es un menor l’afectat).
- Factura de los danys reclamats, o pot aportar un pressupost i quan dispose d’ella podrà afegir-se a l’expedient en qualsevol moment de la instrucció.
- Informe médic, part de bajixa mèdica o qualsevol altra documentació que crega oportú adjuntar per a l’aclaració i posterior resolució de l’ expediente.