PROCEDIMENT I CALENDARI D’ADMISSIÓ CURS 2023-2024

Ja s’han publicat les instruccions respecte al procediment d’admissió de l’alumnat per al curs vinent 2023-2024.

Respecte a l’alumnat que vullga cursar estudis de l’ESO, SOLS haurà de fer el procés d’admissió l’alumnat que vinga d’altres centres, sempre que aquests centres no siguen el CEIP Joanot Martorell (Xeraco) i ni el CEIP Sant Antoni de Pàdua (Xeresa) perquè són centres adscrits al nostre, per tant no cal fer el procés d’admissió.

Pel que fa a batxillerat, ha de fer l’admissió tot l’alumnat que vullga començar els estudis de batxillerat (siga o no alumne/a del centre).

Teniu més informació al següent enllaç: https://ceice.gva.es/va/web/admision-alumnado/.

PROVES HOMOLOGADES DEL NIVELL A2

Segons la resolució de 17 de gener de 2023, del director general de Política Lingüística i Gestió del Multilingüisme, es convoquen les proves homologades del nivell A2 del Marc Europeu Comú de Referència per a les Llengües.

Els requisits de participació de l’alumnat són:
-Tindre setze anys, complits en l’any en què es realitza la prova. Podrà inscriure’s en la prova homologada l’alumnat menor de setze anys que estiga cursant quart curs de l’Educació Secundària Obligatòria per flexibilització en la durada de l’escolarització.
-Estar matriculat al mateix centre en què realitze la prova de l’idioma corresponent.

La prova homologada d’anglés serà el proper 21 de març de 2023 a les 11:00h al nostre centre i la prova homologada de francés serà el proper 22 de març de 2023 a les 11:00h, també al nostre centre.

La sol·licitud de participació en la prova homologada es presentarà a la secretaria del nostre centre del 21 de febrer al 28 de febrer. El 3 de març es publicarà la llista d’alumnat admés.

Teniu més informació al següent enllaç: https://ceice.gva.es/va/web/dgplgm/proves-homologades.

Projecte Erasmus KA229

L’IES Montdúver conclou el seu projecte Erasmus KA229 transcorregut durant 2019-2021, que va haver de prolongar-se fins a este any com a conseqüència de la pandèmia per Covid. 
Els nostres socis alemanys i italians han contribuït a aquesta enriquidora experiència. Durant les estades en Milena (Itàlia) 🇮🇹 en l’Institut Comprensiu Statale FP Uglisi i en Rheine-Mesum (Alemanya) 🇩🇪 en l’Alexander von Humboldt Schule, hem intercanviat les nostres tradicions en els jocs-esportius regionals, fomentant a més el plurilingüisme i la inclusió, com a principals objectius del nostre projecte. 
El projecte Erasmus és una gran oportunitat per al nostre alumnat, que impulsa a més la internacionalització del nostre centre i el coneixement d’altres realitats culturals en un context europeu. 
➡️Continuem este curs 2022-2023 amb nous projectes, noves il·lusions i noves expectatives amb altres socis.

CONVALIDACIONS I EXEMPCIONS

La Conselleria d’Educació, va publicar ahir els documents per a presentar les convalidacions en l’ESO, de moment Batxillerat no. A continuació teniu els documents a emplenar i l’enllaç a la pàgina de Conselleria on hi ha més informació sobre aquest tema, sobre terminis, matèries a convalidar i documentació que cal presentar.

S’HAN DE PRESENTAR EN SECRETÀRIA ABANS DEL 31 D’OCTUBRE.

https://ceice.gva.es/va/web/ordenacion-academica/secundaria/normativa/procedimientos

IMPORTANT LLIBRES VALORS ÈTICS I FRANCÉS

Respecte al llistat de llibres de text:

  • Respecte a Valors Ètics:
    • El llibre de primer de l’ESOno és necessari perquè amb la nova llei educativa eixa matèria ja no està en 1r d’ESO.
    • Hi ha una errada en el ISBN del llibre de 2n d’ESO, el correcte és el següent: 9788496976900
  • Respecte a Francés, no apareixien els ISBN del llibre d’exercicis. Són els següents:
    • 1rESO: 9788490493977
    • 2nESO: 9788490494004
    • 3rESO: 9788490494028
    • 4tESO: 9788490494042

HORARI PRIMER DIA DE CURS (12 DE SETEMBRE)

IMPORTANT!!!

L’autobús recollirà l’alumnat de XERESA a les 8:45h, i després anirà cap a la platja de XERACO.

RECORDEU: LA MASCARETA A L’AUTOBÚS CONTINUA SENT OBLIGATÒRIA.

CALENDARI ADMISSIÓ: ESO i Batxillerat per al curs 2022-2023.

Les persones interessades hauran d’accedir a la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport www.telematricula.es per a emplenar el formulari electrònic de sol·licitud d’admissió, segons l’ensenyament que corresponga. Haurà de presentar la sol·licitud el pare, la mare o tutor, tutora o representant legal de l’alumne o alumna per al qual se sol·licita plaça escolar, llevat que aquest o aquesta siga major d’edat o menor emancipat.

Teniu més informació al següent enllaç: https://ceice.gva.es/va/web/admision-alumnado/normativa.

IMPORTANT: Beques per a estudis postobligatoris 2022-2023

La principal novetat de la convocatòria d’enguany és el nou termini per a la sol·licitud, que serà: Des del dia 30 de març fins al 12 de maig de 2022, a les 24.00h, ambdós inclusivament. Hauràs de sol·licitar-la dins d’aquest termini, encara que no sàpies el que estudiaràs, o fins i tot encara que no sàpies si estudiaràs o no.

Teniu més informació al següent enllaç: https://www.becaseducacion.gob.es/portada.html

Fase II de desescalament del COVID-19 al nostre IES

Donat que la nostra Comunitat ja esta en la fase 2 de desescalament del COVID-19,
l’Institut Montdúver ha elaborat un pla de contingència i unes mesures sanitàries per a
tota la comunitat educativa, per la qual cosa, volem comunicar a les famílies que segons
la Resolució de 26 de maig de 2020:
 El professorat organitzarà, en coordinació amb la direcció dels centres,
mitjançant una cita prèvia, activitats específiques presencials de tutories
individuals, resolució de dubtes, lliurament o recepció de materials per a
l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’Educació Secundària Obligatòria, i 1r de Batxillerat,
especialment per a l’alumnat que no haja tingut les mateixes oportunitats de
seguiment telemàtic que la resta de companyes i companys, per a l’alumnat amb
necessitats educatives especials.
 Per a l’alumnat de 4t d’Educació Secundària Obligatòria, i 2n de Batxillerat, les
activitats específiques assenyalades en el punt anterior es podran organitzar
individualment o en grups reduïts, amb un màxim de 10 alumnes, amb la
finalitat de facilitar-los orientació acadèmica i professional, i per a consolidar o
reforçar les competències clau que siguen imprescindibles per a la continuïtat
dels seus itineraris formatius posteriors, especialment per a l’alumnat que no ha
tingut les mateixes oportunitats de seguiment telemàtic que la resta de
companyes i companys i sempre d’acord amb les mesures de prevenció
establides en el pla de contingència del centre.
 Per a l’organització de les activitats assenyalades en els apartats a i b, els centres
comunicaran a les famílies els dies i hores en què es duran a terme les activitats
esmentades, amb la finalitat de concretar les cites prèvies i l’organització dels
grups reduïts, en el cas de 4t d’Educació Secundària Obligatòria i 2n de
Batxillerat.
 En cas que es necessite vindre a l’Institut, s’haurà de demanar cita prèvia al
telèfon del centre (96 282 94 10), i vindre amb mascareta.
 Aquesta normativa és voluntària per a l’alumnat.

Admissió 2020

A les famílies del nostre alumnat de Quart d’ ESO i alumnes nouvinguts,

 

Atenent a la extraordinària situació que estem vivint i seguint instruccions de la Conselleria d’ Educació, el procediment ADMISSIÓ a l`ESO i a BATXILLERAT per al curs 2020-2021 es tramitarà de forma telemàtica.

La Conselleria ha habilitat la  pàgina Web https://portal.edu.gva.es/telematricula/es/inicio/ per a fer les sol·licituds d`admissió. En aquesta pàgina podreu trobar tota la informació necessària i el procediment a seguir. El primer que s`ha de fer es crear la Clau d’ admissió. En aquesta pàgina trobareu els passos a seguir per tal de crear-la.

Cada persona sol·licitant formularà una única sol·licitud, que contindrà una declaració responsable de cadascuna de les circumstàncies requerides per a l’admissió.   En el moment de formular la sol·licitud no es requerirà l’aportació de la documentació acreditativa de les circumstàncies declarades.

Els resultats dels processos d’admissió en els centres docents sostinguts amb fons públics es podran consultar també a la pàgina https://portal.edu.gva.es/telematricula/es/inicio/ així com el procediment per a fer reclamacions als llistats.

Una volta finalitzat el procés d’ admissió es deurà complimentar la matrícula. En breu es remetrà la informació necessària per tal de formalitzar-la.

En cas de dubte:

-Es podrà accedir a la web del centre https://portal.edu.gva.es/46021708,

– Accedir a la web de Conselleria https://portal.edu.gva.es/telematricula/es/inicio

-Enviar un mail al 46021708@gva.es

-Cridar a Administració 644670792

– Si es necessita atenció presencial es deurà cridar al centre 962829410 i sol·licitar cita prèvia.


IMPORTANT: LA WEB DE CONSELLERIA SOLS ESTARÀ OBERTA EN LES DATES QUE FIXE CONSELLERIA.

  • Presentació sol·licituds: 17-25juny
  • Presentació requisit acadèmic (certificat notes): sols alumnes nouvinguts. Els alumnes que han cursat Quart d`ESO al centre no el han de presentar. Fins el 3 de juliol
  • Llistat Provisional admesos:15 juliol
  • Reclamacions al llistat provisional:15-17 juliol
  • Llistat definitiu admesos: 21 juliol
  • Matrícula: 28-31 juliol.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies