Jornada de Acogida IES 1 22-9-2017

Jornada d’Acollida IES 1

12 de setembre de 2017

(10:50 a 12:30)

El dimarts 12 de setembre vam celebrar la jornada d’acollida de l’alumnat de nova incorporació de 1r a 4t d’ESO.

Durant dos hores, els/s’Alumnes Ajudants, amb la col·laboració de l’Observatori de Convivència, es van encarregar, per grups de nivell, d’acompanyar al nou alumnat per les instal·lacions de l’IES 1 i les instal·lacions esportives del Complex.

Durant la visita van ser moltes les qüestions que es van plantejar, sent aclarides en tot moment per l’alumnat ajudant que acompanyava a cada grup.

Al finalitzar la «jornada d’acollida» i ja en les instal·lacions de l’IES, es va realitzar un esmorzar entre tots els participants i on els comentaris en general van ser molt positius, tant per la visita en si com per la resposta donada als dubtes que anaven sorgint.