RETARDS A L’HORA D’ENTRAR A CLASSE

L'alumnat ha de procurar arribar a temps, en cas contrari, es considerarà un retard i s'informarà a les famílies mitjançant la Web Família:

A primera hora del matí només es permetran retards d’un màxim de 5 minuts. Superat este temps, el professorat consignarà el retard i decidirà si l’alumne pot incorporar-se a l’aula o romandre a la sala de guàrdia fins la següent sessió.

En el canvi de classe, amb un retard de 5 minuts, l’alumnat estarà obligat a entrar a classe tot i que se li posarà retard. Si aquest és reiterat açò suposarà una major sanció.

Les portes del centre s'obriran a les 7:50 h del matí i la sirena d'entrada sonarà a les 8:00 h. A les 8.15 es tancaran les portes, a partir d’aquest moment, l’alumnat que arribe al centre es registrarà a consergeria i seguirà les indicacions dels conserges que l’acompanyaran a la sala de guàrdia (en cas de dir-ho expressament, hi haurà professors que preferiran comptabilitzar la falta i deixar entrar l’alumne a classe)