Premis i concursos

Maria Casabó Brocal.

Primer Premi Concurs de redacció.
" Què és un policia per a mi "

👮‍♀️👮Divendres 10 de maig de 2024, en les dependències de la Policia Local ha tingut lloc la celebració del Dia Institucional de la Policia Local de Silla. A l’acte s'ha fet lliurament dels guardons del concurs infantil de dibuix i redacció ‘Que és un policia per a tu?’👮👮‍♀️

✍️🥇Volem donar l'enhorabona a la guanyadora del concurs, Maria Casabó, alumna de 4t A del nostre centre.👏👏👏

📊📝OLIMPÍADES MATEMÀTIQUES CURS 23-24

Enguany han participat a la fase comarcal de les Olimpíades matemàtiques els nostres alumnes de 6é: Alejandro, Amalia, Leire, Maria i Sara.

Sempre gaudint de les matemàtiques!!!✖️➕♾

🏆LLIURAMENT PREMIS EXTRAORDINARIS A L'EXCEL·LÈNCIA ACADÈMICA DEL CURS 21-22🌟

28 de febrer de 2024

Aquesta vesprada hem acompanyat al nostre alumnat guardonat amb el premi a l'excel·lència acadèmica del curs 21-22.
Enhorabona a Ainhoa Morant, Sergio Magalló i Ainhoa Sánchez per tan merescut reconeixement.✨
Enhorabona a les famílies, així com als i les mestres que els han acompanyat en el seu recorregut acadèmic.

GUANYADORA JOC SENET

El passat 16 de juny de 2023, la nostra companya Ariadne de 4tA, va ser la guanyadora de l'escola del joc "Senet" i la segona classificada, en la competició que s'ha realitzat entre totes les escoles de Silla.

🎉 Moltes felicitats! 🎉

(* El senet és un joc de tauler de l'antic Egipte, és possiblement el joc de tauler més vell que es coneix.)🛕

msg872632671-145

OLIMPÍADES MATEMÁTIQUES

📊📝Els nostres alumnes de 6é, Adrià Albert i Jordi Burguera després de superar amb èxit la fase comarcal de les olimpíades matemàtiques, es presenten a la fase autonòmica.

A continuar gaudint de les matemàtiques!!!✖️➕♾

Trobada de Cors de Silla

🎼Aquesta vesprada els xiquets i xiquetes del CEIP El Patí han fet una participació espectacular en la XIV Trobada de Cors de Silla, amb la direcció del nostre mestre de música, Juanra.🎼
Moltes gràcies!!!🤩👏🏻👏🏻👏🏻

OLIMPÍADES MATEMÀTIQUES

Dissabte, 25 de març, s’ha celebrat la fase comarcal de les olimpíades matemàtiques i, el CEIP El Patí ha estat molt ben representat pels alumnes de 6é:
-Adrian Albert
-Jordi Burguera
-Lola Prieto
-Joan Sarrión

Han gaudit de les matemàtiques i ho han passat molt bé!!!

Olimpiades

Adrián Albert Riera de 5é A, classificat per a la 2a fase autonòmica de les olimpíades matemàtiques.

Olimpíades Matemàtiques

El dissabte, 2 d'abril, vam participar a la fase comarcal de les olimpíades matemàtiques.

Els nostres representants van ser:
- Juan Bautista Sargues Archilla.
- Adrian Albert Riera.
- Jordi Burguera Fernández.
- Miguel Ramírez Bru.
- Sergio Magalló Sánchez.
Acompanyats de les seues famílies i el mestre Ivan i la mestra Vicen, vam passar un dia, realment, emocionant.

🏆 Lliurament dels premis del Porrot Jove de narrativa.📚

Els nostres finalistes van ser:

-Lidia Primo.
-Ainhoa Morant.
-Raül Gómez.
-Daniela Muñoz.

Alumnes de 6é que han fet unes narracions extraordinàries!!!
Enhorabona🤗👏👏👏

Continueu sempre amb la màgia d’escriure 🌈