La tardorno és només una estació de l’any, en Educació Infantil, és una oportunitat gegant per a tocar, fer olor, sentir i crear. Fa unes setmanes, els nostres alumnes i alumnes de 5 anys van gaudir d’una sessió molt especial a la Sala Relacional, transformada per a l’ocasió en un autèntic bosc tardorenc ple de sorpreses.
L’objectiu principal no era altre que l’experimentació lliure, permetent que la curiositat natural dels xiquets i de les xiquetes guiara el seu aprenentatge. En ella trobem fruites com a taronges, llimes o pomelos; fruita seca com a ametles, bellotes o castanyes; argila per a manipular i crear; i elements naturals com les fulles seques o els pals.
No vull tancar esta entrada sense dedicar un espai especial a les famílies. Gràcies de cor per la vostra implicació. Eixa bossa de fulles arreplegada al parc, eixes taronges o anous que heu portat al col·le… cada xicoteta aportació ha sigut indispensable per a muntar este escenari d’aprenentatge. Quan família i escola remen en la mateixa direcció, les experiències de l’alumnat es multipliquen.
Continuem gaudint!


