PILOTA A L’ESCOLA

El viernes 3 de mayo 3º y 4º recibieron a Víctor Serrano, pilotari retirado, en el Polideportivo de Nazaret y disfrutaron de una clase de pilota valenciana muy divertida. Además, los niños y niñas le hicieron una entrevista en valenciano en la que conocieron datos muy interesantes de este bonito deporte.

¡Gracias Víctor y Àlex!

PRIMAVERA EN INFANTIL

En Infantil hem arrancat amb la primavera!!

I per això ens hem convertit en experts jardiners, per això hem portat a un xicotet taller de plantació de llavors per a després poder transportar-les a les nostres jardineres i així gaudir de la natura en el nostre col·le.

200 AÑOS POLICÍA NACIONAL

El pasado 18 de abril estuvimos en la Plaza de Toros de Valencia disfrutando de una exhibición de las diferentes unidades policiales de la Policía Nacional para celebrar su 200 aniversario. Drones, Tdax, caballos, coches, perros, motos… ¡¡hasta un helicóptero!!

PROVOCACIONES INFANTIL

“Un buen juguete es aquel que, sin ser nada en concreto, puede ser todo” Francesco Tonucci.

Esta es la idea de nuestras provocaciones de infantil, son unas propuestas de actividad abierta que invitan al niño y a la niña a explorar, usar materiales y jugar.

FALLES

El dia 15 de març, vam celebrar les Falles al Montoya. Pel matí, cada classe va fer uns fermalls, va menjar xocolata amb coca de llanda i va visitar la falla que amb tanta il·lusió hem anat creant en les sessions d’art. Aquest any amb la temàtica “Salvar el planeta”. A continuació, tots els xiquets i xiquetes del cole hem fet una “botellà”; i després de menjar paella valenciana, han vingut alguns membres de la Unió Musical Santa Cecília de Castellar-Oliveral i ens han amenitzat la vesprada. ¡Visquen les Falles!

DIA DE LA DONA

El 8 de març vam celebrar com cada any el Dia Internacional de la Dona. L’alumnat va participar en un joc molt conegut, “Quien es quien”, en el qual havia d’endevinar qui eren les dones que tenien davant fent preguntes i seguint unes pistes. Les dones eren representades per les xiquetes de 5é i 6é, les qual es van aprendre la història de diferents dones del món que destacaven a diferents àmbits.

Ha sigut una activitat SÚPER INTERESSANT!

EMT

Dilluns passat 19 de febrer van vindre unes monitores de l’EMT pel nostre alumnat de 5é i 6é per a fer una passejada per la València marinera i visitar l’Observatori del Canvi climàtic de València. Realitzàrem un taller sobre l’energia i vam conèixer el bus roig de l’EMT per dins i fora.

FESTIVAL DE NADAL

El dia 22 de desembre va ser el festival de Nadal. Tot l’alumnat va treballar molt per a aconseguir un gran espectacle. Les mestres col·laboraren amb el vestuari, a les classes de plàstica es va fer el mural de fons i a música practicaren les coreografies i els cants del cor. Ballaren i cantaren algunes nadales molt marxoses i altres molt emotives i el resultat va ser impressionant. Enhorabona al CEIP Juan Manuel Montoya, ho estem fent molt bé!

ESPECTACLE MUSICAL

El passat 21 de desembre tinguérem un espectacle musical de la mà de la nostra mestra de música: Alexandra (flauta travessera) i dos amics seus de la banda: Mapi (clarinet) i Miguel (clarinet baix). Els tres oferiren un concert didàctic amb jocs en moviment on l’alumnat aprenia el temps musical. També tocaren peces de diferents països on l’alumnat havia de disfressar a algun mestre o mestra al reconèixer el país que sonava. Finalment, tocaren nadales i l’alumnat va participar també. Estigué molt divertit i va gaudir tot el centre.

HALLOWEEN

El passat dia 31 d’octubre celebràrem Halloween! Tota l’escola va poder visitar l’exposició dels treballs realitzats en l’àrea d’anglès i plàstica. A més, els majors organitzaren un pinta-cares i vam ballar tots al ritme d’una música de por.

Exposició Halloween

TEATRE EN ANGLÈS