Voluntariat

Vols formar part de la xarxa de voluntariat del nostre centre?

Amb les AEE partim de la premissa que per a millorar l’aprenentatge dels xiquets i xiquetes és necessari incrementar el número i qualitat de les interaccions que experimenten en un pla igualitari, és per això que és tan important la participació i implicació dels voluntaris i voluntàries.

El voluntariat el formen persones de la comunitat, ja siguen familiars, ex-alumnes, persones de l’entorn, membres d’associacions, estudiants universitaris, etc., que participen en l’escola per a implementar les diferents actuacions educatives d’èxit.

Per a poder participar com voluntari/a s’haurà d’entregar la següent documentació (es poden descarregar fent click)

– Compromís del voluntari/a.

– Contracte del voluntariat

– Certificat de delictes sexuals

Us deixem a continuació aquesta presentació amb informació interessant sobre les AEE i amb la documentació necessària per a poder ser part de la xarxa de voluntariat del centre (feu click a les següents imatges):

Formació Voluntariat

Per a totes les persones que vulgueu participar com voluntaris i voluntaries en els grups interactius, necessitem la vostra assistència a una sessió de formació realitzada per l’equip d’orientació del centre.

S’anirà realitzant aquesta sessió en diferents dies i hores per a poder facilitar l’assistència de totes les persones interessades

Les primeres dates del curs 2023/2024 per a aquesta sessió formativa han sigut els dies: 31 de Gener a les 15’30h; 7 i 8 de Febrer a les 16’45h i 15,30h. respectivament.

Les pròximes sessions formatives per al voluntariat seran:

• 21 de març a les 13:30
  • 25 de març a les 16:45