Benvinguts i benvingudes a la pàgina web del CEIP 8 de març

Per accedir a les diferents seccions, feu click en la pàgina

corresponent de la part de dalt.

CITA I DOCUMENTACIÓ PER A LA MATRÍCULA CURS 2024-25

Ja és possible demanar cita prèvia PRESENCIAL per a entregar la documentació i formalitzar la matrícula per al proper curs 2024-25. Entre els dies 15 i 18 de juliol, podeu entregar la documentació de manera telemàtica o demanant cita prèvia en l’enllaç que us deixem a continuació.

Recordeu que teniu tota la informació sobre el procés de matriculació al genially en l’apartat de secretaria-admissió, que també compartim baix d’aquestes línies.

GENIALLY

CITA PRÈVIA MATRÍCULA PRESENCIAL

_____________________________________________________________________________

L’ESCOLA FA TEATRE.

Aquest curs hem participat en el projecte “l’escola fa teatre”, on l’alumnat de 4t de primària ha interpretat l’obra “Ajudar a ajudar”. Podeu veure imatges de l’obra de teatre en l’apartat PROJECTES – L’ESCOLA FA TEATRE, o fent click ACÍ.

BEQUES DEL MEC PER A L’ALUMNAT AMB NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS

Ja podeu accedir a la informació sobre les beques del MEC per a l’alumnat amb necessitats educatives especials, desde la pestanya EQUIP D’ORIENTACIÓ – ORIENTACIÓ EDUCATIVA, o fent click ACÍ

ADMISSIÓ

Ja podeu consultar les dades i el procés d’admissió d’alumnat per al curs 2024-25. Feu click a la imatge següent per a accedir a la informació.

Per a més informació, entreu en la secció de SECRETARIA-ADMISSIÓ.

Compartim amb vosaltres la presentació que ensenyarem a la jornada de portes obertes. Podeu visualitzar-la fent click en la següent imatge. Gràcies per la vostra assistència.

Ací teniu la cançó que la comunitat educativa va gravar com a projecte audiovisual del nostre centre. Esperem que la gaudiu!

_________________________________________________________________________________________________________________

INFORMACIÓ IMPORTANT

CANVI DE CORREU ELECTRÒNIC DEL CENTRE

Us informem de la nova direcció de correu electrònic del centre.

46013475@edu.gva.es