PIIE

Els projectes d’investigació i innovació educativa (PIIE) són projectes a través dels quals les escoles dissenyem una sèrie d’activitats i actuacions que envolten a tota la comunitat educativa i que suposen una millora tant per a l’escola com per a l’alumnat, bé per els tipus d’activitats que realitzen, el canvi i millora d’alguns espais de l’escola o la implantació de metodologies innovadores amb materials adients. En aquest sentit, la nostra escola porta uns quants cursos presentant PIIE de diferents tipus per tal de garantir experiències satisfactòries per al nostre alumnat.

Els darrers cursos 2021-22 i 2022-23, el nostre PIIE va girar en torn a les activitats audiovisuals, on puguerem gaudir d’activitats com la composició musical per a crear una cançó que identifique al nostre centre, així com la gravació de la cançó i un vídeo en el que va participar tota la comunitat educativa. El resultat va ser enriquidor, i puguerem, gràcies a aquest projecte, invertir en material relacionat amb les activitats audiovisuals. El resultat el podeu comprovar vosaltres mateixos al següent vídeo.

Per al curs 2023-24 i el següent, el plantejament del nostre PIIE s’enfoca en els patis i els espais oberts, tractant de, per una banda, naturalitzar-los per tal que siguen ambients més agradables per al nostre alumnat, així com llocs on el professorat puga realitzar activitats en espais diferents, enriquint les experiències educatives i ampliant els espais educatius més enllà del propi aula. Estem segurs i segures que aquest projecte suposara una millora substancial en el procés educatiu dels nostres infants.