EDUCACIÓ INFANTIL

Què fem a l’etapa d’Educació Infantil?

A la nostra escola pesem que és fonamental aprendre per mig de l’observació i l’experimentació. Per aquest motiu es promou aquest tipus de treball per treballar aspectes del nostre entorn o les matemàtiques d’una forma manipulativa i significativa.

El món de la primera aproximació a la lectura i la escriptura es fa d’una manera amable respectant els interessos i la motivació del nostre alumnat, fent un treball previ d’estimulació del llenguatge oral molt important per tindre una bona base al igual que un treball de força i destresa manual per a desenvolupar la psicomotricitat fina.

La importància d’entusiasmar-se amb tot allò que aprenem és fonamental per a poder afermar els sabers treballats i gaudir amb allò que treballem a l’aula. El treball per projectes ens ajuda a facilitar l’adquisició d’hàbits, rutines i coneixement sobre un tema que interessa a l’alumnat.

Del mateix mode, la representació del seu món a través de l’expressió artística, tant lliure com dirigida, ofereix als nostres infants la possibilitat d’adquirir llenguatges artístics que ajuden a expressar la seua realitat, així com conèixer de diferents maneres allò que els envolta, sempre relacionat amb el més pròxim per a l’alumnat.