iMoute

Des de la Subdirecció General de Formació del Professorat, ens van presentar l’activitat de formació del professorat iMou-te: formació per al desenvolupament professional docent a través d’estades formatives durant el curs escolar 2023-2024, amb la finalitat de proporcionar als docents, en les respectives etapes, àrees, matèries i mòduls de la seua pràctica professional, l’aprenentatge i/o actualització de coneixements científics i pedagògics, així com l’adquisició d’habilitats metodològiques i el maneig i utilització didàctica de recursos que els centres educatius estan desenvolupant, a través de l’observació.Els objectius d’aquest programa son:

1. Proporcionar al professorat la possibilitat de generar xarxes de contacte, col·laboració, aprenentatge i difusió de la implementació d’actuacions avalades i de bones pràctiques:

  • Actuacions avalades: basades en evidències científiques

  • Bones pràctiques: actuacions exitoses que enriquixen i tenen un impacte positiu en els processos d’ensenyament i aprenentatge

2. Fomentar l’aplicació, en els centres educatius observadors, de les experiències compartides pels centres amfitrions per a la millora de l’educació.
El nostre centre participa enguany com a centre observador i anem a visitar tres escolaes de la ciutat de València per a treballar i aprendre sobre els següents temes:

• L’hort escolar a un entorn urbà.
  • Aplicació dels grups interactius
  • Transformació de patis.

Al llarg del curs s’aniran fent les visites als centres anfitrions i amb una posterior reflexió, esperem implementar canvis i millores a la nostra pràctica educativa.

LOGOS_IMOU-TE-fondo_azul