Tertúlies dialògiques

Són activitats de lectura dialògica basades els 7 principis de l’aprenentatge Dialògic i es desenvolupen a partir de les millors creacions de la humanitat en diferents camps, com per exemple, la literatura, l’art, la música, etc.

En les tertúlies, l’alumnat exposa la seua interpretació i pensaments sobre allò en què s’està treballant en la sessió (un text literari, una obra d’art, una peça musical, etc.). Expressa a la resta allò què li ha provocat, relacionant-lo amb diàlegs previs de tertúlies anteriors, exposant una reflexió crítica sobre el tema, etc. A través del diàleg i les aportacions de cada estudiant es genera un intercanvi enriquidor que permet aprofundir en allò sobre què es parla a la tertúlia, promovent al mateix temps la construcció de nous coneixements.

En aquesta actuació també resulta molt enriquidor la participació de voluntariat i així compartir les tertúlies amb l’alumnat. Si vols participar parla amb el professorat del centre i/o consulta el apartat de «Voluntariat».

Els llibres escollits per al curs 2023-2024 són:

Els viatges de Gulliver, 2n de primària
La vuelta al mundo en 80 días, 4t de primària
Romeo y Julieta, 6é de primària
El llibre de la selva, 4t de primària

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies