Tertúlies dialògiques

Són activitats de lectura dialògica basades els 7 principis de l’aprenentatge Dialògic i es desenvolupen a partir de les millors creacions de la humanitat en diferents camps, com per exemple, la literatura, l’art, la música, etc.

En les tertúlies, l’alumnat exposa la seua interpretació i pensaments sobre allò en què s’està treballant en la sessió (un text literari, una obra d’art, una peça musical, etc.). Expressa a la resta allò què li ha provocat, relacionant-lo amb diàlegs previs de tertúlies anteriors, exposant una reflexió crítica sobre el tema, etc. A través del diàleg i les aportacions de cada estudiant es genera un intercanvi enriquidor que permet aprofundir en allò sobre què es parla a la tertúlia, promovent al mateix temps la construcció de nous coneixements.

En aquesta actuació també resulta molt enriquidor la participació de voluntariat i així compartir les tertúlies amb l’alumnat. Si vols participar parla amb el professorat del centre i/o consulta el apartat de «Voluntariat».

Els llibres escollits per al curs 2023-2024 són:

Els viatges de Gulliver, 2n de primària
La vuelta al mundo en 80 días, 4t de primària