ACTIVITATS DE CENTRE

PILOTA VALENCIANA

El dimarts 9 de maig pel matí ens van visitar al col·legi un ex-pilotari professional (Pedro López) i un representant de la federació de pilota valenciana (Javier Expósito), ja que la nostra escola participa tots els anys en el programa de “Pilota a l´escola” que va destinat a l´alumnat de 4rt de primària. Vam poder fer-li preguntes a Pedro i ens va respondre a totes amb molta amabilitat. Després vam eixir a la pista a jugar. Gaudirem molt!
Deixem algunes fotos que férem al llarg de matí:

DIA DE L’ESPORT 2023

El passat 4 d’abril vam celebrar al nostre centre el dia de l’esport. El departament d’educació física va preparar una varietat d’activitats lúdico-esportives, adaptades als diversos nivells, per a tots els xiquets i xiquetes d’infantil i primària on van poder gaudir i on el principal objectiu va ser la diversió, el companyerisme, el treball en equip, el disfrutar mitjançant l’activitat física i el fet d’inculcar a l’alumnat des d’edats primerenques bons hàbits relacionats amb els esports. Però no tan sols es va treballar en la pràctica, ja que aprofitant que enguany aquest dia girava al voltant de la importància de l’alimentació, el descans i la pràctica esportiva, s’ha treballat amb un mural al gimnàs sobre l’alimentació saludable i no saludable per tal que vagen agafant xicotetes nocions sobre el tema.Vos deixem a continuació el vídeo que ha preparat el mestre d’educació física sobre el dia de l’esport.

FALLES

Enguayn hem gaudit d’una falla molt especial. Els colors ha sigut el nostre lema i hem pogut celebrar-ho amb totes les famílies dins del centre.

EL NOSTRE DIA: 8 DE MARÇ

El dia 8 de març celebrem el dia de la dona i també un valor fonamental en aquesta escola. La igualtat de gènere i el paper de la dona a la nostra societat. De matí, unes dones extraordinàries van visitar a l’alumnat contant la seua aportació i de vesprada una batukada de dones va concloure aquest dia de festa i reinvindicació.

CARNESTOLTES

Enguayn aquesta festivitat ha sigut molt especial. Per primera vegada ens hem juntat els quatre col.legis del barri per fer unes carnestoltes junts al Centre de Sector Aeri. L’ajuntament i els medis de comunicació vàren fer possible la difusió i l’èxit de la cercavila, acompanyats per una xaranga molt divertida.

CARRERA SOLIDÀRIA SAVE THE CHILDREN

Com sabeu, el passat 30 de gener el CEIP 8 de març participàrem en una carrera solidària on vam arreplegar la quantitat de 1383,75 € per a destinar a aquesta ONG. Moltes gràcies per la participació i la implicació. Com a mostra, us deixem el document que Save the children ens ha proporcionat per la nostra participació. Gràcies a tota la comunitat educativa!

2EC80A4D-3CAE-41B6-886C-DE49D4DC7398

DIA INTERNACIONAL DE LA DIVERSITAT FAMILIAR

Perquè cada família és diferent i única, des de l’equip d’infantil us deixem un mural de les famílies del nostre alumnat.

VISITA ALUMNAT ESCOLETA EL TRENET

PLE AJUNTAMENT 5É

HALLOWEEN 2021

CARNESTOLTES 2022

VISITA RÀDIO PLAY

ACTIVITATS DE DOBLATGE

El passat cap de setmana, un xicotet grup d´alumnes del nostre centre participaren en la gravació d´un xicotet doblatge en les llengües estrangeres que coneixen. Va ser una activitat molt profitosa, una experiència interessant que acosta als xiquets i xiquetes a la dramatització i les possibilitats de l´expressió oral. Amb tot això, des del CEIP 8 de març som conscients de la importància de conéixer diverses llengües, des del punt de vista acadèmic i social, i per tant, la sort de poder gaudir de la convivència de dues llengües en la nostra comunitat educativa, així com la introducció d´altres estrangeres. Apostem pel coneixement i ús de totes les llengües possibles, com a tret d´identitat i mostra de la nostra diversitat, que no serveix sinó per a enriquir al nostre alumnat.

Us deixem amb unes imatges del procés, així com un vídeo del resultat final. Esperem que us agraden!