PROA+

El nostre centre ha sigut seleccionat com a participant del Programa d’Alimentació Saludable i Sostenible per al curs 2023-2024.
La finalitat d’aquest programa és introduir hàbits alimentaris saludables i sostenibles en tot l’alumnat, a més de millorar l’assistència regular dels alumnes de famílies més necessitades i així reduir els percentatges d’alumnat en risc d’absentisme.

Es pretén, de manera general, sensibilitzar la comunitat educativa en la importància de transitar cap a una dieta saludable i respectuosa amb l’entorn, que permeta impulsar sistemes alimentaris que garantisquen un desenvolupament sostenible i respectuós amb la salut de les persones i del planeta.

Els dilluns i els dimecres, l’alumnat participant, que són més de 300 alumnes del nostre centre, rep esmorzar per part del centre.

Els dilluns l’esmorzar consisteix en un entrepà de pa integral amb verdures, ou, llegums o formatge.

Els dimecres la base de l’esmorzar és el iogurt natural acompanyat de fuita fresca, fruits secs o cereals.