ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

CARTES SECTORS CONSELL ESCOLAR DEL CENTRE

Carta al alumnado (clic en la imagen)

Carta a las familias (clic en la imagen)

Carta al claustro (clic en la imagen)

INSTRUCCIONS VOTACIÓ ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

CALENDARI D’ACTUACIONS ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 2021

CARTA A LA COMUNITAT EDUCATIVA

FULLS DE CANDIDATURA ELECCIONS CONSELL ESCOLAR DEL CENTRE

VOLS PARTICIPAR DEMOCRÀTICAMENT EN L’ORGANITZACIÓ I EL GOVERN DEL CENTRE?

Presenta la teua candidatura per a les próximes eleccions al consell escolar en secretaria del centre. Pots fer-ho des de demà fins el próxim 2 de novembre. T’ESPEREM!

QUIERES PARTICIPAR DEMOCRÁTICAMENTE EN LA ORGANIZACIÓN Y EL GOBIERNO DEL CENTRO?

Presenta tu candidatura para las próximas elecciones al consejo escolar en secretaria del centro. Tienes desde mañana hasta el 2 de noviembre para hacerlo. ¡ANÍMATE!

CANDIDATURA SECTOR PROFESSORAT DEL CENTRE

CANDIDATURA REPRESENTAT DE L’AMPA

CANDIDATURA INDEPENDENT SECTOR ALUMNAT

CANDIDATURA INDEPENDENT SECTOR FAMÍLIES

SORTEIG JUNTA ELECTORA

Seguint la RESOLUCIÓ de 4 d’octubre de 2021, de la Direcció General d’Innovació Educativa i Ordenació, sobre la
convocatòria d’eleccions a consells escolars de centre docents no universitaris de la Comunitat Valenciana, sostinguts amb fons públics, any 2021.

El passat 13 d’octubre es va celebrar al centre el sorteig per a la constitució de la Junta Electoral de les eleccions al Consell Escolar del pròxim 18 de novembre.

El resultat d’aquest sorteig està publicat al tauló habilitat al centre.

D’altra banda hui s’ha constituït la Junta Electoral on s’ha aprovat el calendari d’actuacions, l’horari per a les votacions de les famílies, procediment de vot no presencial i s’ha revisat i publicat els censos electorals que queden exposats al tauló del centre.

Podeu consultar el calendari d’actuacions fent clic a la imatge inferior.

CANDIDATURES PROVISIONALS PER SECTORS ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

JA PODEU CONSULTAR AL TAULÓ DEL CENTRE INTERIOR EL LLISTAT DE CANDIDATURES PER ALS DIFERENTS SECTORS QUE S’HAN PRESENTAT PER A LES ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR DEL CENTRE QUE ES REALITZARÀ AL CENTRE EL PROPER 18 DE NOVEMBRE DE 2021.

Totes les famílies podreu sol·licitar el sobre amb el vot delegat a la secretaria del centre des del proper dimecres 10 de novembre.

FUNCIONS DEL CONSELL ESCOLAR