DEURES 5é EP
Temporalització: 23 març-3 abril
CC. SOCIALS:
– Pàg. 31:
o Copiar l’apartat “PER COMBATRE EL CALFAMENT GLOBAL”
o Explicar el Consell nº10 “Pensaràs globalment i actuaràs localment”
– Pàg. 32:
o fer lectura
o copiar el RECORDA
o fer activitats 1 i 2.
– Pàg. 33: llegir i fer les activitats 1,2 i 3.
– Pàg. 34 i 35: llegir i fer les activitats 1,2,3,4 i 5.
MATEMÀTIQUES:
– Pàg. 132, activitat 1.
– Pàg. 134, activitat 2.
– Pàg. 136 i 137, copiar requadres i fer activitat 1 i 2.
– Pàg. 138, activitat 1.
– Pàg. 139, activitat 7.
LENGUA CASTELLANA:
– Leer el cuento de “ROMEO Y JULIETA” y escribir palabras que nos despierten emociones o recuerdos, a modo de Tertulia Literaria Pedagógica, para trabajar con la familia.
Podéis leer el cuento online:
https://maguared.gov.co/wp-content/uploads/2016/04/romeoyjulieta.pdf
– Actividades del libro de texto:
o Pág. 156, copiar recuadro y hacer actividades 2,3 y 4.
VALENCIÀ:
– Diari del confinament (escriure cada dia un sentiment negatiu i un missatge d’esperança sobre la situació que estem vivint amb el coronavirus.
– Enregistrar un vídeo d’una duració aproximada de 2-3 minuts explicant la situació i com l’estem vivint des de casa.
– Fer portada (unitats 9 i 10).
– Activitats del llibre de text:
o Pàg. 86 i 87, llegir “Agnés, la bibliotecària”.
o Pàg. 88, activitats 1,2 i 6.
o Pàg. 89, copiar requadre de PARAULES COMPOSTES i fer activitats 4 i 6.
o QUIZIZZ sobre paraules compostes (acceder des de l’enllaç): https://quizizz.com/join/game/U2FsdGVkX1%252FAxyVlYyCN0AHyahFznB9BN4J%252FOjT5dTQTvM0niAkuIOCQ1uZFBqld
o Pàg. 90, copiar requadre i fer l’activitat 3.