EL CENTRE

El CEIP Virgen del Rosario té una antiguetat de 45 anys, però ha sigut reformat en diverses ocasions i, encara que es troba entre diverses finques adossades, compta amb un pati gran,i al seu voltant es disposen els dos edificis i la sala de professors. L’edifici pincipal i més antic consta de quatre plantes: planta baixa i tres altures; i en ell es troben totes les dependències del centre i les aules de primària.
PLANTA BAIXA: biblioteca escolar, sala d’audiovisuals, oficines de l’equip directiu, consergeria,menjador escolar, cuina i sala de professors.
PRIMERA, SEGONA I TERCERA PLANTA: despatx AMPA, gabinet Psicopedagògic, aula d’informàtica (15 ordinadors i pissarra digital), tutories (despatxos i espai per al suport), aules (16 aules de primària, 3 de Pedagogia Terapèutica, 2 d’AL, 2 d’anglès i 1 de religió). Les aules estan dotades amb un ordinador amb connexió Wi-Fi.
L’edifici d’Educació Infantil del centre, consta de planta baixa i una altura, ací se situen les aules d’infantil, dues tutories i una sala d’usos múltiples amb pissarra digital interactiva. També disposa de dos patis xicotets i tancats amb gronxadors i altres mobiliaris de jocs infantils.

undefined