TORTUGUES INVASORES I AUTÒCTONES

Hoy hemos tenido un taller informativo sobre las tortugas autóctonas y las invasoras. El alumnado de 2n,3r y 4t han disfrutado de la actividad y han aprendido mucho sobre la conservación del medio ambiente.

Gracias a la Fundación para la restauración de los ríos por ofrecernos la actividad.

Avui hem tingut un taller informatiu sobre les tortugues autòctones i les invasores. L’alumnat de 2n,3r i 4t han gaudit de l’activitat i han aprés molt sobre conservació del medi ambient.
Gràcies a la Fundació per a la restauració dels rius per oferir-nos l’activitat.