TASQUES 5É

MÁS INFORMACIÓN EN NUESTROS BLOGS  (CLICAR EN LA PESTAÑA BLOGS DEL MENÚ PRINCIPAL DE LA PÁGINA WEB)

DEURES 5é EP

Temporalització: 23 març-3 abril

 

CC. SOCIALS:

Pàg. 31:

o Copiar l’apartat “PER COMBATRE EL CALFAMENT GLOBAL”

o Explicar el Consell nº10 “Pensaràs globalment i actuaràs localment”

Pàg. 32:

o fer lectura

o copiar el RECORDA

o fer activitats 1 i 2.

Pàg. 33: llegir i fer les activitats 1,2 i 3.

Pàg. 34 i 35: llegir i fer les activitats 1,2,3,4 i 5.

 

MATEMÀTIQUES:

Pàg. 132, activitat 1.

Pàg. 134, activitat 2.

Pàg. 136 i 137, copiar requadres i fer activitat 1 i 2.

Pàg. 138, activitat 1.

Pàg. 139, activitat 7.

 

LENGUA CASTELLANA:

 

Leer el cuento de “ROMEO Y JULIETA” y escribir palabras que nos despierten emociones o recuerdos, a modo de Tertulia Literaria Pedagógica, para trabajar con la familia.

Podéis leer el cuento online:

 

https://maguared.gov.co/wp-content/uploads/2016/04/romeoyjulieta.pdf

 

Actividades del libro de texto:

o Pág. 156, copiar recuadro y hacer actividades 2,3 y 4.

 

 

 

 

VALENCIÀ:

Diari del confinament (escriure cada dia un sentiment negatiu i un missatge d’esperança sobre la situació que estem vivint amb el coronavirus.

Enregistrar un vídeo d’una duració aproximada de 2-3 minuts explicant la situació i com l’estem vivint des de casa.

Fer portada (unitats 9 i 10).

Activitats del llibre de text:

o Pàg. 86 i 87, llegir “Agnés, la bibliotecària”.

o Pàg. 88, activitats 1,2 i 6.

o Pàg. 89, copiar requadre de PARAULES COMPOSTES i fer activitats 4 i 6.

o QUIZIZZ sobre paraules compostes (acceder des de l’enllaç): https://quizizz.com/join/game/U2FsdGVkX1%252FAxyVlYyCN0AHyahFznB9BN4J%252FOjT5dTQTvM0niAkuIOCQ1uZFBqld

o Pàg. 90, copiar requadre i fer l’activitat 3.