Setmana del 23 al 29 de març
ACTIVITATS
1.Fer un diari de confinament: convertir l’agenda en un xicotet diari on cada dia podeu anotar coses significatives que vos hagen passat o que voleu contar amb 1 o 2 frases. Poden anar acompanyades d’un dibuix, si així ho decidiu. Podeu escriure un dia en valencià i un altre en castellà, per practicar les dos llengües. Podeu escriure frases com, per exemple:
-Hui em sent…/Hoy me siento… -Hui he menjat…/ Hoy he comido… -He ajudat en casa a…/ He ayudado en casa a… -El que més m’ha agradat hui ha sigut…/ Lo que más me ha gustado hoy ha sido… – Hui he jugat a…/ Hoy he jugado a… -etc. |
Podeu utilitzar aquesta web de traducció al valencià i al castellà si teniu dubtes: http://www.salt.gva.es/va/traductor
2. Realitzar lectura diària junt amb els pares.
https://1drv.ms/b/s!Ah3kcE928vgxjiQ0qBFvRY-hAdde?e=92hI7D
En aquesta adreça trobareu el llibre de lectura “LLIG” que fem servir a classe. A la carpeta de cada alumne trobareu un full de registre personal per saber per quina lletra va el vostre fill/a i poder continuar des d’aquesta. Quan haja aprés una lletra podreu passar a la següent.
3. Quaderns de LLENGUA i de MATEMÀTIQUES: l’alumnat que va poder assistir a classe l’últim dia lectiu, divendres 13 de març, els vam donar un quadern de llengua i un altre de matemàtiques per que feren fins la pàgina 10 de cadascun a casa. Poden continuar realitzant-los fins al final. L’alumnat que no el té, a la tornada a l’escola, se li donarà i el realitzarà a casa igualment.
Per a l’alumnat que no té els quaderns (i per als que el tenen si volen també) els suggerim la següent pàgina web on poden trobar molt exercicis de matemàtiques on-line i convertir-se així en uns experts matemàtics! La pàgina és la següent: https://es.ixl.com/math/1-primaria
Esperem que estigueu bé, molts ànims i prompte estarem junts de nou!
Una abraçada,
Clàudia
Semana del 23 al 29 de marzo
ACTIVIDADES
1.Hacer un diario de confinamiento: convertir la agenda en un pequeño diario donde cada día podáis anotar cosas significativas que os hayan pasado o que queráis explicar con 1 o 2 frases. Pueden ir acompañadas de un dibujo, si así lo decidís. Podéis escribir un día en valenciano y otro en castellano, para practicar las dos lenguas. Podéis escribir frases como, por ejemplo:
-Hui em sent…/Hoy me siento… -Hui he menjat…/ Hoy he comido… -He ajudat en casa a…/ He ayudado en casa a… -El que més m’ha agradat hui ha sigut…/ Lo que más me ha gustado hoy ha sido… – Hui he jugat a…/ Hoy he jugado a… -etc. |
Esta web de traducción al valenciano y al castellano os puede ayudar si tenéis dudas: http://www.salt.gva.es/va/traductor
2. Realizar lectura diaria junto con los padres.
https://1drv.ms/b/s!Ah3kcE928vgxjiQ0qBFvRY-hAdde?e=92hI7D
En esta dirección tenéis el libro de lectura “LLIG” que utilizamos en clase. En la carpeta de cada alumno/a encontraréis una hoja de registro personal para saber por cual letra va vuestro hijo/a y poder continuar leyendo desde esta. Cuando hayan aprendido una letra podréis pasar a la siguiente.
3. Cuadernos de LLENGUA i de MATEMÀTIQUES: el alumnado que pudo asistir a clase el último día lectivo, viernes 13 de marzo, les dimos un cuaderno de lengua valenciana y otro de matemáticas para que hicieran hasta la página 10 de cada uno en casa. Pueden continuar realizándolos hasta el final. El alumnado que no los tiene, a la vuelta a la escuela, se les dará y los realizará en casa igualmente.
Para los alumnos/as que no tienen los cuadernos (y para los que los tienen si quieren también) les sugerimos la siguiente página web donde pueden encontrar muchos ejercicios de matemáticas on-line y convertirse así en… ¡Unos expertos matemáticos! La página es la siguiente: https://es.ixl.com/math/1-primaria
¡Esperamos que estéis bien, muchos ánimos y pronto estaremos juntos de nuevo!
Un abrazo,
Claudia y Alicia