NOVETATS

Estimades famílies,
Amb motiu de l’inici de les classes el pròxim 11 de setembre us recordem l’horari.
Horari lectiu de 9.00 a 13.00 hores
Horari de menjador de 13.00 a 15.00 hores (s’obriran les portes a partir de les 14.30 hores)
Horari de transport (eixida autobús) a les 15:.00 hores
Gràcies per la vostra col·laboració. Salutacions cordials.
SETMANA-LITERARIA-24-A4-2

TREN FALLER

Informacio-a-families

VESPRADES-TALLERS-info-families

RESOLUCION-DGCD-PUNTOS-DE-CORTE-2

Estimades famílies, us convidem a la ponència “ El papel de las familias en el desarrollo de la inteligencia de sus hijos e hijas”, organitzada per la nostra escola, que tindrà lloc el proper dilluns 18 de setembre a l’auditori de Riba-roja per part de Saúl López Mejía. Les famílies del Ceip Cervantes que ho necessiten podran gaudir del servei de ludoteca organitzat per la AMPA del col•le, de forma gratuïta, de 17 a 19. Aquest servei s’ofereix a totes les famílies, independentment que siguen socis de l’AMPA o no I és realitzarà a l’aula matinera de la nostra escola. És necessari que notifiqueu l’ús d’aquest servei a través d’un missatge al correu de l’escola abans del 15 de setembre. Esperem la vostra assistència. Salutacions cordials
?

L’alumnat que va sol·licitar la beca en l’actual curs pot demanar-la fins aL 5 DE JULIOL.

L’alumnat nou o que canvia de centre ha de sol·licitar-la durant el període de matrícula.
Adjuntem més informació en els documents anexes, així com les diferents guies per si necessiteu consultar algún aspecte del procés.
La còpia de l’esborrany per a l’escola podreu entregar-la en horari:
Dilluns, dimecres i divendres, de 9:15 a 11:00 i d’11:30 a 14:30.

⬇ Més informació:

INFO-MATRICULA-24-25

Anexo-IV-Calendario-RESOLUCIO-Admissio-24-25

? Dissabte 2 de març a l’auditori de RIBA-roja, vine a animar i a votar pels teus companys, representants del Cervantes al certamen de Viva Veu ? el sábado 2 de marzo en el auditorio de Ribarroja, ven a animar y a votar por tus compañeros, representantes del Cervantes en el certamen de Viva Veu. ??

Calendari-escolar-2023_24-inf-families

Calendario-Escolar-del-centro_INF_HORARIO_002

NOU

AJUDES ECONÒMIQUES DE MATERIAL ESCOLAR

Estimades famílies:

S’ha publicat una resolució de convocatòria d’ajudes per a material escolar no curricular (no s’inclouen ni llibres ni material informàtic) per a l’alumnat pertanyent a famílies en situació de vulnerabilitat socioeconòmica per al curs 2023/24 en la qual s’estableixen els següents punts:

Serà beneficiari d’aquesta ajuda l’ALUMNAT beneficiari de l’ AJUDA COMPLETA o BENEFICIARIS DIRECTES de menjador escolar.

– L’import màxim d’aquesta ajuda serà de 30 € i s’establirà en els llistats de beneficiaris.

Per a sol·licitar-la:

Si durant el curs 2022/23 es va sol·licitar l’ajuda de menjador i es disposa de l’esborrany de sol·licitud SOLS s’haurà de MARCAR LA CASSELLA corresponent a l’ajuda de material escolar present a l’esborrany del menjador i presentar-ho en el centre sense necessitat d’aportar més documentació.

DATA DE COMPRA:
Aquest material escolar no curricular haurà d’haver sigut adquirit per la persona sol.licitant entre el 22 de juny i el 30 de setembre de 2023.