Teatre La fallera calavera

A l’escola, fem teatre!

L’alumnat de cinqué de l’escola va representar durant la primera setmana de març a l’auditori de Miramar la versió teatral del famós joc de cartes ‘La Fallera calavera’. Van  realitzar 3 representacions teatrals, la primera per l’alumnat de la nostra pròpia escola, la segona per les escoles del nostre voltant ( Piles, Palmera i Rafelcofer), i l’última i més emotiva ,pel poble de Miramar.

‘La fallera Calavera’ es tracta d’un projecte teatral en que ha participat tot l’alumnat de cinqué de primària i que han estat preparant des del passat més d’octubre. El teatre tenia una finalitat solidaria ja que la recaptació  es va donar íntegrament a la societat protectora d’animals SPAMA-SAFOR. En total es van recaptar 765 € a més d’un bon grapat de quilos de productes d’higiene i alimentació pels animals de la protectora.