Resum 1r any PIIE Canvi de mirada

📣 Benvolgudes famílies,

Per finalitzar aquesta setmana, vos informem que ja teniu disponible a la web del centre el vídeo-resum 🎥 del PIIE-Projecte d’Innovació i Investigació Educativa “UN CANVI DE MIRADA” d’aquest curs escolar.

En aquest projecte de centre, subvencionat per la Conselleria d’Educació, participem conjuntament 5 centres escolars públics💪💞:

1. CEIP El Castell de Corbera.
  2. CEIP Fèlix Olmos de Favara.
  3. CEIP Sant Antoni Abad de Fortaleny.
  4. CEIP Castellar-Oliveral de València.
  5. CEIP El Convent d’Alberic.

El projecte té una durada de 2 cursos escolars 2022-2023 i acabarà el 2023-2024.

• Continuem💪!

💌 CEIP EL CASTELL de Corbera.