Inici

Totes les famílies que desitgen comunicar-se amb el centre hauran de fer-ho mitjançant el correu electrònic de l’escola:

46003081@edu.gva.es

i/o al telèfon de l’escola:

962457585

Us recordem que heu de consultar sovint la WEB DEL CENTRE i la WEB FAMÍLIA per estar informats/des de tots els comunicats i comunicar-se amb el professorat i/o amb el centre. De la mateixa manera, reiterem la importància d’unir-se al canal de difusió de TELEGRAM de la nostra escola per estar al dia de tot lo allò que passa al centre.

CEIP EL CASTELL de Corbera

És IMPRESCINDIBLE per a un correcte funcionament que les mares/pares/tutors/tutores legals de l’alumnat tinguen accés a la WEB FAMÍLIA i facen un ús freqüent d’aquesta eina.

Per a qüestions específiques amb el MENJADOR, podeu enviar un correu electrònic a i.morales@ceipelcastell.com

Aquest centre desenvolupa mesures en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència – Finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU

Informació del centre

Nom del centre: CEIP EL CASTELL
Codi del centre: 46003081
Imatge del centre 46003081Adreça Obri la ubicació en Google Maps
Adreça: CL. MIGUEL HERNÁNDEZ Nº – S/N
Localitat: CORBERA
Codi postal: 46612
Telèfon: 962457585
Fax:
Correu electrònic: 46003081@edu.gva.es
URL del centre:
Més informació en: Guía de Centres Docents

Centre Educatiu d'Infantil i Primària EL CASTELL de Corbera.

ÚLTIMES ENTRADES

VISITES

7689

AVÍS LEGAL

La utilització del contingut i/o serveis del portal per part de l’usuari suposa l’acceptació expressa de les següents condicions:

Condicions d’us del portal
CEIP EL CASTELL dependent de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport es reserva el dret d’efectuar modificacions en el contingut d’aquest portal sense previ avís, així com de la seua configuració i presentació.
Aquest portal pot contindre enllaços a pàgines externes, no sent la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport responsable del contingut d’aquestes pàgines externes ni de qualsevol altre aspecte relacionat amb aquestes.
Els textos, imatges, logotips i resta de continguts inclosos en aquest portal són propietat del CEIP EL CASTELL  i la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport. Queda prohibida la transmissió, distribució, reproducció o emmagatzematge, total o parcial, excepte si s’obté el previ consentiment de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, i excepte quan s’indique el contrari.
Per a poder instal·lar o utilitzar qualsevol programari que es trobe disponible per a la seua descàrrega des d’aquest portal, han d’acceptar-se prèviament els termes del contracte de llicència, si n’hi haguera, que acompanye o s’incloga en el programari.
El CEIP EL CASTELL no es fa responsable dels possibles danys que es pogueren produir pel fet d’utilitzar versions no actualitzades de navegadors, o de les conseqüències que es pogueren derivar del mal funcionament del navegador, ja siga per configuració inadequada, presència de virus informàtics o qualsevol altra causa aliena al CEIP EL CASTELL.

Protecció de dades de caràcter personal
En compliment de la L.O. 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, CEIP EL CASTELL l’informa que les dades de caràcter personal que ens proporcione en emplenar algun formulari d’inscripció, sol·licitud o consulta que aparega en la present Web, seran objecte de tractament i recollits en un fitxer de dades el responsable de les quals és el corresponent òrgan superior o centre directiu de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport.
Per a exercir els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició al tractament de les seues dades personals, en els termes i condicions previstos en la pròpia normativa vigent en matèria de protecció de dades, pot comunicar-lo per escrit al centre.
La recollida de les seues dades de caràcter personal es du a terme amb la finalitat principal de poder oferir i prestar-li els serveis oferits en la present web.
CEIP EL CASTELL farà ús de les dades de caràcter personal facilitats per vosté exclusivament per a les finalitats indicades. No compartim la informació subministrada amb tercers excepte exigència legal o de procediments legals, i en cap cas, venem aquest tipus d’informació.
El CEIP EL CASTELL l’informa que té implantades les mesures de seguretat d’índole tècnica i organitzatives necessàries que garantisquen la seguretat de les seues dades de caràcter personal i eviten la seua alteració, pèrdua, tractament i/o accés no autoritzat, segons el que es disposa en l’RD 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament de desenvolupament de la L.O.15/1999.

Legislació aplicable i jurisdicció
Aquest Avís Legal es regeix en tots i cadascun dels seus extrems per la llei espanyola, sent competents per a la resolució de qualsevol conflicte derivat o relacionat amb l’ús d’aquest portal els Jutjats i Tribunals de València.

REGISTRE D’ACTIVITATS DE TRACTAMENT DE DADES

En compliment del que preveu el RGPD (Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades), i la LOPDiGDD (Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals), els tractaments de dades personals que es duen a terme en aquest centre, es recullen en els següents registres d’activitat de tractament (RAT).

• ACTIVITATS I JORNADES
  • ALUMNAT
  • ARXIU FOTOGRÀFIC I AUDIOVISUAL
  • COMUNICACIÓ INSTITUCIONAL I PROMOCIÓ DEL CENTRE
  • CONTRACTACIÓ
  • GESTIÓ DE DRETS DE PROTECCIÓ DE DADES
  • INTERVENCIÓ EN GESTIÓ DE BEQUES, AJUDES I SUBVENCIONS
  • PRÀCTIQUES FORMATIVES UNIVERSITÀRIES
  • PROFESSORAT
  • TRASLLAT D’EXPEDIENTS

Pot obtindre més informació en matèria de protecció de dades accedint a la web www.ceice.gva.es, àrea Educació i Formació Professional, apartat «Protecció de dades en els centres educatius públics GVA, mitjançant el següent enllaç.